×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
نمایندگان مجلس انقلابی این گوی این میدان ؛ اگر در گفتارتان صداقت دارید جلوی پروژه انتقال آب کارون و دز را بگیرید

امروز چهاردهم خرداد سال ۹۹ شاهد حضور نمایندگانی از استان های دیگر کشورمان به استان زرخیز و مظلوم خوزستان بوده ایم . در کلیپ ها و ویدئو های که از برخی از نمایندگان تازه نفس راه یافته به مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است آنان در حاشیه بازدید از بخش غیزانیه و روستاهای اطراف آن از بی آبی و کم آبی این مناطق گلایه و انتقاد کرده اند و خواستار رفع این مشکل توسط مسئولان استان و کشور شده اند. تا جاییکه نماینده مردم سمنان در مجلس خواستار قطع شریان حیاتی نفت و انسداد خطوط انتقال نفت از استان خوزستان به دیگر استان های کشور شده اند که در این مجال اندک در مورد درست و یا نادرست بودن این اظهار نظر تامل برانگیز از یک شخصیتی که خود را قانونگذار می داند و به تبع باید بیش از سایر افراد جامعه به قانون مداری پایبند باشد چطور ممکن است مسئولان و مردم را به یک امر غیر قانونی سوق دهد می گذریم و در وقت مناسب دیگر به آن می پردازیم. اما در خصوص این سفر و اظهار نظرات ایشان ذکر چند نکته ضروری است

۱. این اقدام نمایندگان دیگر استان های کشورمان را به فال نیک گرفته و از اینکه آنان سفر به استان خوزستان را به عنوان اولین سفر خود انتخاب کرده اند تا از نزدیک با مشکلات مردم استان خوزستان آشنا بشوند تقدیر و تشکر می کنیم.

۲. نگارنده این سطور امیدوار است که این سفر در حد یک شوی تبلیغاتی و دادن چند شعار عوام پسند خلاصه نشود و شاهد تصویب اعتبارات لازم در مجلس انقلابی جهت رفع اساسی مشکلات زیرساختی و زیربنایی استان خوزستان از جمله مشکلات آب و فاضلاب در استان باشیم.

۳. امیدوارم نمایندگان مجلس یازدهم با همین شدت و حدتی که امروز از آنان در ویدئو ها و کلیپ های منتشر شده از آنان در شبکه های اجتماعی دیدم شاهد ارائه طرح سه فوریتی در مجلس یازدهم جهت توقف طرح ظالمانه و ویرانگر بهشت آباد( انتقال آب از سرشاخه های کارون و دز به فلات مرکزی و اصفهان ) باشیم.

۴. آقایون راه یافته به مجلس انقلابی یازدهم مستحضر باشند اجرای طرح انتقال آب کارون و دز به فلات مرکزی و اصفهان باعث نابودی و فلاکت و بیچاره گی مردم خوزستان می شود و در آینده نه چندان این استان را خالی از سکنه خواهد کرد.

۵. پس در همین روزهای آغازین به کارتان در مجلس انقلابی یازدهم بیایید حسن نیت خودتان را در صحن علنی مجلس به ظهور و بروز برسانید و با اکثریت قاطع طرح سه فوریتی توقف طرح انتقال آب کارون و دز به فلات مرکزی و اصفهان را در مجلس به تصویب برسانید تا باورمان بشود این سفر خدای ناکرده برای تسویه حساب های سیاسی و جناحی و مچ گیری از دولت تدبیر و امید قلمداد نشود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.