×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
توصیه‌ای به اهوازی‌ها در روزهای گرمی که برق حکم “اکسیژن” دارد

حسن کریمی اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق اهواز برای ارائه خدمات مطلوب برق به شهروندان تلاش می‌کند و مردم اهواز نیز با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای اخیر و افزایش جهشی مصرف، باید الگوی بهینه مصرف برق را رعایت کنند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت شبکه برق اهواز مطلوب است. با توجه به شرایط تاب‌آوری شبکه و افزایش همزمان دمای هوا و مصرف برق، به منظور حفظ و پایداری هرچه بیشتر شبکه و جلوگیری از بروز حوادث و اتفاقات ناشی از گرما به ویژه در ساعات پیک، درخواست می‌کنیم شهروندان اهوازی از استفاده از لوازم الکترونیکی پرمصرف و غیرضروری در ساعات اوج مصرف خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: استفاده از برق در کلانشهر اهواز در فصل گرم، حکم اکسیژن را برای شهروندان دارد و استفاده از لوازم برودتی اولویت اول مصرف برای مشترکین است. در این شرایط، شهروندان اهوازی به منظور استمرار خدمات‌رسانی مطلوب و مستمر، در ساعت‌های پیک مصرف که در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است جدا از لوازم برقی خانگی غیرضروری مانند لباسشویی، جارو برقی، اتو و نظایر آن در این ساعت‌ها استفاده نکنند.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: بهترین زمان برای بهره‌گیری از لوازم برقی خانگی، ساعت‌های اولیه صبح و یا ساعت‌های پایانی شب است. برای مثال شهروندان می‌توانند از ماشین لباسشویی یا ظرفشویی اتوماتیک با حداکثر ظرفیت در ساعت‌های پایانی شب استفاده کنند.

وی گفت: مجموعه صنعت برق در بخش‌های تولید، انتقال و توزیع به صورت شبانه‌روز در تلاش است تا بتوانند زمینه جلب رضایت شهروندان را در گرمترین روزهای سال فراهم کنند و این مهم، تنها با همراهی و همیاری مردم محقق خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.