×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ایجاد واحد تولیدی ۱۵۰ هزار تنی فولاد در هندیجان

غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست بررسی پروژه کارخانه فولاد هندیجان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این نشست در خصوص احداث واحد ۱۵۰ هزار تنی ریخته‌گری و نورد هندیجان برگزار شد. بخش خصوصی متقاضی ساخت این واحد است و امیدوارم شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی افزود: فرماندار هندیجان موضوعات مرتبط با این طرح را دنبال کرده است و طرح را برای هماهنگی‌های استانی در این جلسه مطرح کردند تا روند ساخت آن در این شهرستان دنبال شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این طرح، اولین سرمایه‌گذاری صنعتی در هندیجان است. سیاست‌های کلی دولت و نظام بر این است که صنایع آب‌بر در سواحل مستقر شوند و از این رو ساخت این واحد تولیدی می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

شریعتی ادامه داد: ساخت این واحد فولادی در منطقه‌ای مانند هندیجان که دارای آب است، ارزش افزوده بیشتری دارد و هم هزینه‌های کار کاهش می‌یابد و هم صادرات را تسهیل می‌کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرا شدن این طرح، هندیجان منشاء تولید و اشتغال بیشتری شود و مقدمه‌ای برای صنعتی شدن مسیر اروند تا مکران باشد؛ این موضوع، مطابق برنامه‌ریزی‌های کلان دولت و همچنین مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.