×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بهره‌برداری از فاز اول خط آبرسانی به “غیزانیه” در هفته آینده

غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران در اهواز ضمن تشریح آخرین جزییات پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه و روستاهای اطراف اظهار کرد: روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه بازدیدی از خط انتقال آب غیزانیه انجام شد و به مردم قولی ۴۵ روزه برای آبرسانی به منطقه داده شد؛ همچنان به این تعهد و قول پایبند هستم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح، ۴۵ روزه بود و روند کار نیز برای به سرانجام رساندن کار در حال انجام است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: رییس جمهور روز گذشته تاکید داشت که کار آبرسانی به غیزانیه با سرعت بیشتری انجام شود و اکیپ‌های بیشتری روی پروژه کار کنند.

شریعتی ادامه داد: پس از دستور رییس جمهور برای سرعت بخشیدن به عملیات آبرسانی به غیزانیه و روستاهای اطراف آن، امیدواریم در اوایل هفته آینده و یک هفته پیش از وعده داده شده به مردم، شاهد بهره‌برداری از فاز اول خط آبرسانی به غیزانیه و مشرحات باشیم.

شریعتی با بیان اینکه عملیات فاز دوم خط آبرسانی به این منطقه از امروز آغاز شده است، گفت: ۶ کیلومتر خط انتقال از روستای صفیره به نزه آغاز شده است و با اجرای آن امیدواریم در مدت زمان ۴۵ تا ۵۰ روز آینده، کل بخش غیزانیه با شبکه جدید آب‌دار شود و برای ۲۰ سال آینده غیزانیه مشکلی در خصوص آب نداشته باشد.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.