×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نقل و انتقال خدمات پلاک خودروهای اروندی فقط در خرمشهر انجام می‌شود

سیدعلی موسوی بیان کرد:هیچ برنامه‌ای برای نقل و انتقال خدمات شماره‌گذاری خودروهای پلاک اروند از بندرخرمشهر به اهواز یا شهرهای دیگر استان نداریم و شماره‌گذاری و انتقال سند و پلاک و پلاک‌گذاری فقط در بندرخرمشهر و با نظارت منطقه آزاد اروند انجام می‌شود.

وی افزود: منطقه آزاد اروند برنامه‌ای برای واگذاری این کار به بخش خصوصی یا دولتی ندارد و اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در انتقال این خدمات درست نیست و تنها صدور گواهی مرخصی و پلاک موقت خودروهای پلاک اروند توسط گمرک جمهوری اسلامی در اهواز امکان‌پذیر است.

موسوی، به صدور ۲۱ هزار کارت سوخت برای مالکان خودروهای اروندی اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون پنج هزار کارت سوخت از طریق پست به آدرس مالکان ارسال شده است.

وی گفت: هم اکنون ۱۶ هزار کارت سوخت در اداره پست آبادان و خرمشهر موجود است که مالکان این خودروها با مراجعه به سامانه خودرویی اطلاعات آدرسی خود را به روز کنند تا از طریق ادارات پست این ۲ شهرستان به آدرس آنها ارسال شود.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.