×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
معاون وزیر بهداشت: وضعیت خوزستان از نظر کرونا همچنان نگران کننده‌است

قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می رود در مواقعی مانند عید فطر که تجمع های مردمی بیشتر می شود بیمارستان‌های درگیر با کرونا شاهد افزایش مراجعه و بستری بیماران بدحال باشند.

وی ادامه داد: این شرایط ممکن است تا ۲ هفته آینده در استان خوزستان ادامه داشته باشد و به همین دلیل نمی‌توان گفت خوزستان چه زمانی از شرایط قرمز خارج خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت یادآورشد: بنابر این خوزستان شرایط قرمز دارد و وضعیت به شکلی نیست که تعداد بیماران روند رو به افت داشته باشد.

جان بابایی تاکید کرد: در حال حاضر، روند ابتلا به این بیماری به طور ثابت در حال افزایش است.

معاون درمان وزارت بهداشت روز گذشته به خوزستان سفر کرد و  در شهرستان آبادان از بیمارستان طالقانی این شهرستان بازدید کرد و از روند درمان و آمار بیماران کرونا مطلع شد.

قاسم جان بابایی که با هدف نظارت بر خدمات مرتبط با پیشگیری و درمان کروناویروس به استان خوزستان سفر کرده است، همراه با مشاور و نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی مربوط به کرونا در استان و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز نیز، ابتدا در بیمارستان رازی اهواز حضور یافت؛ این بیمارستان از روزهای نخست اپیدمی این بیماری در استان به عنوان اولین بیمارستان قرنطینه شده ویژه بیماران مبتلا به کرونا ویروس در نظر گرفته شد.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.