×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
محور دهدز – ایذه – سد کارون ۴ بهسازی می‌شود

غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: محور ایذه – دهدز از محورهای ترانزیتی و با اهمیت استان خوزستان است که بنا به وضعیت و شرایط رویه راه، در سالیان گذشته هزینه های زیادی صرف نگهداری و بازسازی آن شده است ولی به دلیل خرابی شدید رویه راه، پروژه های اجرا شده، ظرفیت مناسب جهت تردد در محور مذکور را نداشته است.

وی افزود: بنابراین سال گذشته با تعریف یک پروژه به مبلغ ١٣٠ میلیارد ریال ادامه فرآیند بهسازی رویه محور ایذه – دهدز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان قرار گرفت که به دلیل عدم تخصیص اعتبار، روال اجرایی پروژه یاد شده در مقاطعی دچار توقف شد و یا به کندی پیشرفت داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: با تلاش و پیگیری های به عمل آمده از طریق تخصیص بخشی از اعتبار و قیر و تزریق آن به پروژه یاد شده، از ابتدای هفته گذشته مجدد فعالیت اجرایی پروژه آغاز شد.

بهرامی نیا تاکید کرد: با از سرگیری عملیات اجرایی پروژه بهسازی محور ایذه به سمت دهدز، این اداره کل درصدد اضافه کردن اکیپ اجرایی دوم در قالب این پروژه است که با تدابیر اتخاذ شده این مهم نیز محقق خواهد شد تا فرآیند اجرای پروژه شتاب بیشتری به خود گیرد.

وی ادامه داد: همزمان با فعال سازی پروژه فعلی، پیگیری های فراوانی جهت تأمین و تخصیص اعتباری از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد که با سفر معاون راهداری سازمان، مجوز برگزاری مناقصه به منظور بهسازی محور دهدز- ایذه -سد کارون ۴ صادر شد که در مرحله برگزاری است تا تمامی مشکلات این محور به منظور حفظ سلامت سفر و تسهیل در عبور و مرور کاربران جاده ای مطابق با وظایف ذاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، مرتفع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: این اداره کل با تعریف پروژه های دیگری که هم اکنون به صورت فعال در حال اجرا هستند، درصدد بهبود وضعیت محور اهواز – هفتکل- باغملک- ایذه- دهدز است که براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری می توان از این محور به عنوان یکی از محورهای با کیفیت استان خوزستان یاد کرد.​

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.