×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
افزایش اعتبارات برای حل مشکلات آب خوزستان / فاز اول آبرسانی به غیزانیه اجرایی می‌شود

غلامرضا شریعتی در نشست بررسی و رفع مشکلات آب و فاضلاب استان اظهار کرد: قرار است تا آبفای استان سریعا اقدامات لازم را برای حفر چاه های جدید و انتقال به منطقه دهدز در شهرستان ایذه انجام دهد.

وی افزود: برای منطقه بارانگرد در شهرستان باغملک نیز قرار است شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اجاره چاه یا حفر چاه جدید، مشکل آب این منطقه را حل کند.

استاندار خوزستان با اشاره به مشکل آب بخش رغیوه در شهرستان هفتکل تصریح کرد: پروژه آبرسانی به این بخش حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و منابع مالی برای باقی مانده آن تامین نشده است. در این زمینه قرار است تا راهکاری برای حل این مساله ارائه شود و سریعا نسبت به حل این مشکل و تامین آب بخش رغیوه اقدام شود.

شریعتی ادامه داد: تاسیسات آبرسانی در منطقه قلعه سحر نیز دیگر پروژه ای است که از نظر سازه ای کار آن به اتمام رسیده است اما همچنان بخش های الکترونیکی و پمپ های آن باقی مانده و قرار است تا این طرح نیز به زودی تعیین تکلیف و سریعا وارد مدار شود.

وی در خصوص مساله آب غیزانیه اهواز خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت کار در بحث طرح آبرسانی به غیزانیه، ظرف مدت دو هفته آینده به وعده خود عمل خواهیم کرد و فاز اول این طرح را اجرایی می کنیم.

استاندار خوزستان گفت: برای موارد بعدی که به بهتر شدن شرایط آب این منطقه کمک خواهد کرد، در فازهای بعدی برنامه هایی داریم که اجرایی خواهند شد.

شریعتی ادامه داد: اعتبارات بیشتری را برای بخش آب در نظر گرفته ایم تا بتوانیم مشکلات حاد استان را در این حوزه برطرف کنیم و کار را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.