×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بی‌‌آبی غیزانیه را تا حل مشکل پیگیری خواهم کرد

مجتبی یوسفی در خصوص مشکلات تامین آب برخی  نقاط خوزستان از جمله بخش غیزانیه، اظهار کرد: متاسفانه به علل مختلف از جمله کم‌کاری‌های برخی نمایندگان قبلی، شاهد پدیده جدیدی در مدیریت استان هستیم که بارها وعده می‌دهد، قول می‌دهد و حتی مصوبه تصویب می‌کند اما نه‌تنها عمل نمی‌کند بلکه منکر آن‌ها نیز می‌شود.

وی افزود:  البته مشکلات خوزستان درون و برون استانی هستند؛ از یک سو شاهد فعالیت شبانه‌روزی طرح‌های انتقال آب از سرچشمه‌های استان هستیم، طرح‌هایی که حتی کرونا در تاخیر اجرای آن‌ها تاثیری نداشته است و توقف کامل و قانونی آن را پیگیر خواهم شد.

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: از سوی دیگر تشنگی مردم خوزستان، هم محل سوال است و هم جای تعجب دارد؛ این چه مدیریتی است که در پرآب‌ترین استان کشور باید شاهد کمبود آب و تشنگی مردم باشیم،  مگر می‌شود مدیری ادعای کارنامه درخشان را داشته باشد در صورتی که غریب به ۵۰۰ روستا با تانکر آبرسانی میشوند؟

وی ادامه داد: اصلا نفس آبرسانی با تانکر محل بحث است و ایرادات بهداشتی زیادی دارد آن هم با وجود کرونا، یادمان باشد حدود ۲۵ هزار نفر از روستاییان ما در غیزانیه به انواع مختلف اعتراضات خود را مطرح کردند و در نمادین‌ترین حالت، با بشکه‌های خالی در صف‌های رای گیری شرکت کردند که این حرکت پیام واضحی داشت.

یوسفی عنوان کرد: مشکلات این مردم شریف را رسانه‌ها و مردم دیدند اما مسوولین استان نشنیدند و وعده‌های چندین ساله خود را فراموش کردند.

وی افزود: مردم روستاهای بی‌آب اهواز از ما می پرسند چگونه با کرونا مبارزه کنیم در صورتی که آب جهت شست‌وشوی دست‌مان یا تر کردن گلوی‌مان نداریم.

مجتبی یوسفی گفت: من به عنوان نماینده آن‌ها قول پیگیری می‌دهم که تا حل مشکلات، دست از تلاش بر نداریم و به لطف خدا این مهم، شدنی است.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.