×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
تاکید استاندار خوزستان بر توزیع سریع و عادلانه الکل در سراسر کشور

عبدعلی ناصری صبح امروز دوشنبه(۵ خردادماه)  با اشاره به فراز و نشیب های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اظهار کرد: مدیریت و غلبه بر مشکلاتی که در یک سال اخیر برای مجموعه شرکت های نیشکر در استان بوجود آمده بود، تنها با حمایت یک استاندار مدبر و دوراندیش میسر می شد.

وی با اشاره به پیگیری های استاندار در رابطه با خسارت های وارد شده در سیل اخیر، افزود: اگر حمایت های استاندار و تصمیم های موثر شورای تامین استان نبود، امکان داشت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مشکلات عمده ای از جمله کاهش تولید و بیکاری بسیاری از کارکنان خود مواجه شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه با اشاره تاکید استاندار خوزستان مبنی بر توزیع سریع الکل در سراسر کشور، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید۱۹ و اهمیت حفظ سلامت مردم، رییس شورای تامین خوزستان بر توزیع سریع و تسهیل دسترسی مردم اقصی نقاط کشور تاکید کرد.

وی همچنین عنوان کرد: هجمه ای که در روزهای اخیر بر استاندار خوزستان وارد شد تعجب آور و دور از انتظار نبود چرا که منافع برخی افراد در تخریب خادمان پاکدست ملت است.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان در جلسه ویدیو کنفرانسی که با رییس جمهور داشتند نیز، ضمن پیگیری مشکلات مجموعه های بزرگ نیشکر استان، از تلاش ها و فعالیت های شرکت های توسعه نیشکر و صنایع جانبی حمایت کرد.

 

تاکید استاندار خوزستان بر توزیع سریع و عادلانه الکل در سراسر کشور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.