×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد:

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ارسال پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر را گرامی داشت.

در پیام دکتر عبدعلی ناصری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز آزادی خرمشهر را به عنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

سوم خردادماه یادآور ایثار و رشادت دلاور مردانی است که برای حفظ خاک مقدس ایران عزیز اسلامی از جان خویش گذشتند تا پرچم پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در جای جای این کشور پهناور تا ابد پا برجا و استوار باقی بماند.

خرمشهر تاریخ ماندگار و نمونه عینی صلابت و جانبازی دلیرمردان و شیر زنان این سرزمین و نماد شجاعت ، دلاوری و سند افتخار ملی است.

جوانانی که صادقانه و بی ریا برای دفاع از آب و خاک خود گمنام به استقبال شهادت رفتند تا دروازه های خونین شهر را برای همیشه حجله فتح و ظفر ببندد.

هم اکنون در سوم خردادی دیگر درود می فرستیم به غیور مردان دفاع مقدس و شهیدان گلگون کفن عملیات آزادسازی خرمشهر که با توکل به باری تعالی بلندترین‌ فرازها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرافت و ارزش های این مرز و بوم، از جان گذشتند و اکنون با ورود به گام دوم انقلاب اسلامی، اندیشیدن به آنچه که باعث پیروزی عملیات بزرگ بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای جوانان امروز کشور، الهام بخش و درس آموز است.

بی شک ایستادگی و مقاومت در مقابل تحریم‌ها و استکبار جهانی و تلاش برای خودکفایی، همچنین اقداماتی نظیر بسیج مردمی در امدادرسانی در حوادث سیل اخیر در چند استان از جمله خوزستان، جلوه ای از درس ایثار و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس است و روایت‌های دفاع مقدس را دوباره زنده کرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر دفاع مقدس، این روز غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و پرسنل پرتلاش مجموعه بزرگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی صمیمانه تبریک عرض می نمایم و توفیق روزافزون همه ملت ایران را در پاسداری از آموزه های این حماسه بزرگ از پروردگار متعال خواستارم.

عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.