×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
فولاد اکسین هیچگاه خود را از بدنه جامعه جدا نمی داند

امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان شامگاه سه شنبه در آیین اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار داشت: این شرکت به رغم دغدغه‌های بخش تولید و تلاش در جهت رونق اقتصاد استان هیچگاه از مسوولیت های اجتماعی خود غافل نبوده و در این شرایط سخت نیز خود را از بدنه جامعه جدا نمی داند و در راستای کمک به نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: شرکت فولاد اکسین در سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ نیز در کنار مجموعه دولت برای خدمت به مردم استان وارد میدان شد و خدمت به جامعه و بخصوص اقشار آسیب پذیر را افتخاری برای خود می‌داند.

 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: امسال فعالیت خود را با شعار جهش تولید آغاز کرده و به دنبال آن هستیم که این شعار را به واقعیت تبدیل کنیم و در عرصه تولید نیز افتخاری دیگر برای این استان کسب کنیم .

وی بیان کرد : بهبود شرایط گذشته ، حفظ شرایط موجود و اجرای طرح فولاد سازی از جمله اقداماتی است که می تواند تحقق شعار سال را برای ما ممکن سازد .

ابراهیمی اظهار داشت : این طرح می تواند برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و برای ۲۳ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کند

. به گزارش ایرنا در این آیین ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن و سایر اقلام ضروری به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برای توزیع میان اقشار نیازمند استان خوزستان در اختیار ستاد مرکزی رزمایش مواسات قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.