×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
به مناسبت هفته روابط عمومی انجام شد / قدردانی استاندار خوزستان از جمعی از مدیران و تلاشگران حوزه روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته روابط عمومی روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نشست دیدار و گفتگوی جمعی از مدیران و فعالان روابط عمومی با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با حضور سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و رضا نجاتی مدیر کل حوزه دفتر استاندار در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: بدون تردید روابط عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه نقش خطیر و بی بدیلی را در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهادها و سرمایه های اجتماعی ایفا میکند.
وی افزود: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک جایگاه تشریفاتی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

شریعتی خاطرنشان کرد: روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده ای است برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها باورها و ذهنیت ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران دست اندرکاران و کارشناسان روابط عمومی در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی می باشد.

استاندار خوزستان بیان کرد: هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه که علی رغم تمامی سختی ها و دشواری ها در روزهای عادی و شرایط بحرانی همچون شیوع ویروس کرونا با جدیت در راستای عمل به رسالت حرفه ای خود گام برداشته اند تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت های ارتباطی و همت والای روابط عمومی ها بتوانیم زمینه ساز شناسایی ظرفیت های توسعه و عامل پیشرفت استان خوزستان شویم.

شریعتی یادآور شد: نامگذاری روزی از سال به نام ارتباطات و روابط عمومی و بزرگداشت آن در ایران و جهان فرصت مناسبی است تا به گسترش روزافزون و نفوذ ارتباطات و شبکه های ارتباطی در زندگی روزمره نقش راهبردی آن در پیشرفت پایدار و هوشمند جامعه و نیز اهمیت یافتن روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط دولت و جامعه بیش از پیش توجه شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: خوزستان از لحاظ دسترسی و استفاده شهروندان از اینترنت رتبه دوم در سطح کشور را دارد و این اهمیت امر روابط عمومی و اطلاع رسانی را بیشتر می کند.

شریعتی اظهار داشت: با تلاش های شما خوزستان دو سال حائز عنوان برتر در گرامیداشت هفته دولت شد و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب از دیگر اقدامات ارزنده شما بوده است.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی ها و دستاوردهای دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: سازمان آب و برق چابکی خوبی در خود ایجاد کرد و در سیلاب و آبگرفتگی ها به خوبی این کارآمدی به منصه ظهور رسید. همچنین نقشی که در تنظیم ذخایر پشت سدها و تولید برق ایفا نموده است و آبی که برای بخش کشاورزی برنامه ریزی کرده و مدیریت سیلاب ها اقدامات موثر این سازمان بوده است.

شریعتی ادامه داد: فولاد اکسین نیز برای اولین بار موفق به تولید ورق های ویژه صنایع گاز و نفت ترش شد که به یک کالای ملی تبدیل شد. همچنین در کشاورزی تولیدات چشمگیری داشتیم از جمله تولید ۶۰۰ هزار تن برنج که در دو سه مقطع تمجید رئیس جمهور را برانگیخت. تولید گندم و کلزا نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی اضافه کرد: ۲۸ مخزنی که در دستورکار شرکت نفت قرار دارد و مسوولیت های اجتماعی این شرکت و همچنین اقدامات زیست محیطی همچون جمع آوری فلرهای نفتی که صورت گرفته است همه ظرفیت های زیادی برای روابط عمومی ها به شمار میرود که جا دارد بیش از پیش به اطلاع مردم رسانده شود و به عموم معرفی شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در توسعه نیشکر که پس از خشکسالی شدید با سیل مواجه شدیم و نگرانی جدی در پرداخت کارگران و نیروهای این شرکت در پی داشت اما با اقدامات موثر و برنامه ریزی های مناسب این نگرانی رفع شد و همچنین تولید این شرکت به رونق و شکوفایی رسید.

وی افزود: همچنین شرکت توسعه نیشکر در تولید الکل نقش استراتژیکی برای کشور در بحران کرونا ایفا کرد که افتخاری برای استان محسوب می شود.

استاندار خوزستان گفت: منطقه ویژه پتروشیمی نقشی که در صادرات نفتی و ارزآوری برای کشور داشت قابل توجه و اساسی بوده است و موجب شده کشور به حرکت خود اگر چه به سختی همچنان ادامه دهد.

وی ادامه داد: ارتقای پایداری شبکه برق به نسبت ۴ سال اخیر نیز از دستاوردهای مهم دولت در استان بوده است.
استاندار خوزستان عنوان کرد: دانشگاه های علوم پزشکی استان نیز کار عظیمی در جریان بحران کرونا انجام دادند و در فداکاری این عزیزان در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی گفت: همچنین شرکت لوله سازی در تولید ورق های فولاد اکسین نقش اساسی ایفا نموده و اقدامات موثری در عرصه صنعت استان داشته است همه این موارد ظرفیت هایی هستند که روابط عمومی دستگاه‌ها میتوانند تصویرهای هنرمندانه ای از این دستاوردها و خدمات سازمان ها به مردم عرضه بدارند.

گفتنی است در پایان این نشست از فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.