×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بیمارستان‌های نظامی هم به کمک بیماران کرونایی خوزستان می‌آیند

دکتر علی احسان‌پورگفت: بیمارستان‌های وابسته به نیروهای مسلح برای افزایش ظرفیت حوزه درمان استان خوزستان در مدیریت بیماری کروناویروس، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور را همراهی و پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در این راستا، بیمارستان‌های شهید بقایی ۲، شهید منفرد نیاکی و فاطمه الزهرا(س) با دانشگاه علوم پزشکی اهواز همکاری می‌کنند.

احسان‌پور از بهبود ۵۴۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خوزستان تحت درمان هستند.

به گزارش ایسنا، روز گذشته نیز دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کمک بیمارستان‌های خصوصی خوزستان به بیمارستان‌های دولتی در پذیرش بیماران با هدف افزایش ظرفیت بخش‌های دولتی برای خدمات‌دهی به بیماران کرونایی خبر داده بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دیروز گفته بود: در نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با روسای بیمارستان‌های خصوصی و رئیس سازمان نظام پزشکی خوزستان که به منظور هم‌اندیشی و چگونگی همکاری این دو بخش، در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد؛ مصوب شد که ۱۰ درصد ظرفیت تخت بیمارستان‌های خصوصی به پذیرش بیماران غیرکرونایی نیازمند بستری یا اقدامات جراحی بیمارستان‌های دولتی و با تعرفه دولتی اختصاص یابد.

وی هدف از این اقدام را ایجاد ظرفیت بیشتر برای ارائه خدمات مطلوب در بخش‌های دولتی برای بیماران مبتلا به کروناویروس عنوان کرد.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.