×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در خوزستان

غلامرضا شریعتی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستانی با دستور معاون اول رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم که عملیات اجرایی ساخت مسکن را برای فرهنگیان عزیز در قالب طرح “اقدام ملی” آغاز کنیم. در استان خوزستان ۲ هزار و ۷۲۴ واحد سهمیه داده شده است که هم در شهرهای جدید و هم در شهرهای موجود استان است. در استان خوزستان ۲۰ شهر درگیر این کار است که قسمت قابل ملاحظه‌ای از آن در شهر اهواز و مابقی در سایر شهرها است.

وی افزود: سهمی که به آموزش و پرورش خوزستان اختصاص داده شد، تاکنون ۲ هزار و ۷۲۴ واحد است اما سرجمع طرح‌های اقدام ملی که تا الان تعیین تکلیف شده و بنا است که شروع شود، بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ واحد است. امیدواریم که با آغاز عملیات احداث مسکن برای فرهنگیان در استان بتوانیم دغدغه ذهنی معیشتی این قشر را در حد توان به حداقل برسانیم و شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم تا کامل‌تر به کلاس درس و دانش‌آموزان بپردازند.

استاندار خوزستان ادامه داد: ما آمادگی افزایش این ظرفیت را داریم و کسانی که انبوه‌ساز هستند و واحدهای نیمه کاره دارند، اگر علاقه‌مند هستند، ما آمادگی داریم که برای تکمیل و واگذاری آن‌ها به کسانی‌که متقاضی هستند، کمک کنیم.

شریعتی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در شهرهای مختلف این کار را در حدود ۱۸ ماه تا دو سال به انجام برسانیم و شرایط را برای فرهنگیان مساعدتر کنیم، گفت: در عین حال تاکید ما بر این است که در حد توان این را گسترده‌تر کنیم تا چتر پوششی ما، آموزش و پرورشی‌های بیشتری را در بر گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: ۶ هزار پرسنل آموزش و پرورش در این طرح ثبت‌نام کردند، پالایش شدند و ان‌شاءالله واحدها با اولویت به آن‌ها اختصاص داده خواهد شد و برای سایرین نیز به محض اینکه سهمیه گسترش یافت، اعلام می‌کنیم و واحدها به افراد پالایش شده و متقاضی اختصاص داده خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.