×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
جزییات طرح مسکن ملی فرهنگیان در خوزستان

رضا رضایی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن ملی فرهنگیان در خوزستان اظهار کرد: روز گذشته، ۱۵ اردیبهشت ماه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش، عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار و ۷۲۴ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استان آغاز شد.

وی افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن به فرهنگیان خوزستان اختصاص داده شده است.

مدیرکل‌ راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در منطقه مهدیس اهواز ۵۰۰ واحد، در شهرهای جدید شیرین‌شهر ۵۰۰ واحد و شهر جدید رامین یک هزار واحد مسکونی ویژه فرهنگیان خوزستان ساخته می‌شود.

رضایی عنوان کرد: علاوه بر این در شهرستان آغاجاری ۲۰ واحد، بندر ماهشهر ۵۰ واحد، بهبهان ۱۰۴ واحد، خرمشهر ۲۰ واحد، دزفول ۲۵۶ واحد، رامشیر ۱۷۴ واحد، شوشتر ۶۴ واحد و هفتکل ۳۶ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای فرهنگیان ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از این ظرفیت اختصاص داده شده به فرهنگیان خوزستان یک هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی بود که با اقدامات صورت گرفته تعداد ۸۸۴ واحد جدید به این ظرفیت اضافه شد.

رضایی با بیان اینکه در طرح ملی اقدام مسکن ۲ هزار و ۷۲۴ واحد ویژه فرهنگیان خوزستان در نظر گرفته شده است، گفت: علاوه بر این واحدها در قالب همین طرح و طی دو مرحله ثبت نام انجام شده، تعداد هفت هزار و ۷۳۱ واحد مسکونی دیگر در استان ساخته می شود.

عضو شورای مسکن خوزستان تصریح‌ کرد: جمع کل واحدهای مربوط به اقدام ملی مسکن در استان خوزستان ۱۰ هزار و ۴۴۵ واحد است که در ۲۰ شهرستان استان احداث می‌شوند.

وی یادآور شد: این تعداد واحد مسکونی در اراضی دولتی اختصاص داده شده به این طرح ملی ساخته می شوند که حدود ۱۱۰ هکتار را شامل می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.