×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برای برچیده شدن کلاس‌های سنگی تلاش می‌کنیم

غلامرضا شریعتی در حاشیه آئین گرامیداشت مقام معلم در محل اداره کل آموزش و پرورش با قدردانی از تلاش های معلمان استان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و وظیفه خود می‌دانستم که برای تقدیر و سپاس از اقدامات ارزنده و رویکرد عاشقانه معلمان استان و فداکاری هایی که این قشر برای آموزش دانش آموزان ما انجام می دهند، در این مراسم حضور یافته و سپاس خود را اعلام کنم.

وی افزود: کار معلمان صرفاً یک شغل نیست بلکه یک رسالت و کار عاشقانه بوده و از علاقه و عشق وافر برای هدایت و تربیت انسان و ساختن جامعه بر می آید.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: معلمان نقش اساسی و محوری در جامعه دارند و شاهد آن هم اقدامات ارزشمند و قابل توجهی است که در دوره شیوع کرونا انجام دادند که تحسین مقامات کشوری را نیز برانگیخت.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: دولت همه همت خود را به خرج می‌دهد که مطالبات معلمان را پرداخت نماید و افزایش حقوق پایان سال ۹۸ را اعمال نماید. همچنین تلاش در جهت ایجاد شرایط مناسب تر برای این که معلم دغدغه کمتری داشته باشد و بیشتر به فکر آموزش دانش‌آموزان باشد را در سرلوحه کار خود قرار داده ایم و دولت در این زمینه با وجود همه تنگناها تلاش می کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: فردا به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان استان کلید خواهد خورد.

وی افزود: در بخش ساخت کلاس ها و بهبود فضای آموزشی در سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ کلاس درس را ساختیم که در خوزستان بی‌سابقه است و این روند را باید همچنان ادامه دهیم.

شریعتی اظهار داشت: مدارس کانکسی را جمع آوری کردیم و ان‌شاالله تا جای ممکن برای برچیده شدن کلاس های سنگی تلاش خواهیم کرد و شرایط آموزشی مناسب تری را فراهم می ‌آوریم تا معلمان با دغدغه کمتر و با روحیه و نشاط بیشتر به امر آموزش و پرورش همت بگمارند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: از ابتدای مسئولیت تا امروز سعی من بر این بوده که به آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت اصلی توسعه نگریسته شود و سرمایه گذاری های امروز نیز در طول ۱۰ تا ۱۵ سال آینده نتیجه خواهد داد و ان‌شاالله شاهد آن خواهیم بود.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.