×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
بررسی وضعیت شهرها و احتمال اتخاذ تصمیمات جدید / پلمب صنوف متخلف

رضا نجاتی شامگاه یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه درخصوص تصمیمات شورای تامین استان در خصوص مدیریت اپیدمی کرونا در استان توضیح داد: از فردا ۱۰۰ اکیپ متشکل از نمایندگان بهداشت، تعزیرات، اماکن، نیروی انتظامی، نیروی بسیج و شهرداری ها تحت مدیریت فرمانداری ها از تمام صنوف، بازارهای سرپوشیده و پاساژها بازدید خواهند کرد و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با هماهنگی دستگاه قضایی پلمب خواهند شد.

وی افزود: همچنین بر اساس تصمیم شورای تامین استان با توجه به آمار بالای مبتلایان کرونا در چند شهر استان به ویژه اهواز اگر ظرف سه روز آینده مردم و صنوف این شهرها نسبت به رعایت اصول بهداشتی بی توجهی یا کم توجهی نمایند و همچنان آمار بالا باشد، شهر مربوطه قرنطینه خواهد شد.

نجاتی ادامه داد: مدارس و دانشگاه ها نیز تا مقطع کارشناسی ارشد تا ۲۷ اردیبهشت ماه در سراسر استان تعطیل بوده و مقطع دکتری نیز دایر خواهد بود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان عنوان کرد: درخصوص شهرهایی که کم خطر یا سفید اعلام شده است با توجه به اطلاعات جدیدی که از سوی علوم پزشکی ارائه شده است، ظرف دو روز آینده وضعیت این شهرها مورد بررسی قرار می‌گیرد و احتمال تغییر شرایط این شهرها وجود دارد و پس از آن وضعیت شهرها و تصمیماتی که متناسب با شرایط هر شهر گرفته خواهد شد را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.