×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت‌نام بیش از ۳۲ هزار خوزستانی برای دریافت بیمه بیکاری

ارسلان غمگین با اشاره به آمار متقاضیان دریافت بیمه بیکاری در خوزستان پس از شیوع ویروس کرونا در این استان و تعطیلی برخی از مشاغل، اظهار کرد: متقاضیان دریافت بیمه بیکاری در شرایط کنونی می توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به نشانی bimebikari.mcls.gov.ir، نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان پس از ثبت نام یک کد رهگیری دریافت می کنند و اطلاعات واردشده از سوی آن ها در سامانه، توسط کارشناسان بررسی می شود و پس از بررسی های نهایی نسبت به اختصاص بیمه بیکاری به آن افراد اقدام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: تا کنون در استان خوزستان با توجه به شرایطی که در خصوص شیوع کرونا به وجود آمده و موجب بیکار شدن برخی از افراد شده است، بیش از ۳۲ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند.

غمگین ادامه داد: از این تعداد افرادی که تاکنون در سامانه ثبت نام کرده اند، حدود ۲۸ هزار نفر پس از انجام کار کارشناسی و بررسی مدارک، تایید شده اند.

وی خاطرنشان‌کرد: این افراد طی یک فرآیند پس از اعلام به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، از سوی ما به تامین اجتماعی معرفی خواهند شد تا نسبت به برقراری بیمه آن ها اقدام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص زمان پرداخت بیمه بیکاری گفت: زمان پرداخت مقرری بیکاری پس از صدور دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های اجرایی و تخصیص اعتبار خواهد بود.

 

منبع:ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.