×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
شهردار اهواز: سال ٩٩ موفق ترین سال مدیریت شهری اهواز خواهد بود

جلسه ۱۱٣ شورای اسلامی شهر در صحن علنی شورا با حضور شهردار، رئیس و اعضای اسلامی شهر اهواز همزمان با روز شوراها برگزار شد.

در این جلسه شهردار اهواز با اشاره به روز شوراها و تبریک آن به اعضای شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شوراها پنجمین دوره خود را به عنوان یکی از نمادهای مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی پشت سر میگذارند که به جهت مطالبه خواست های مردمی نقش پررنگی را به عنوان نمایندگان برآمده از مردم ایفا می کنند. امیدواریم شوراها بتوانند به نقش واقعی خود دست یابند و به معنای واقعی شورای شهر باشند.

شاعری با بیان اینکه اداره یک شهر با یک دستگاه اجرایی محقق نخواهد شد اظهار کرد: در ایران مدیریت واحد شهری نداریم، بسیاری از مشکلات که ما در شهرها و کلانشهرها داریم ناشی از عدم تحقق مدیریت واحد شهری است.

وی افزود: امید داریم نگاه تصمیم سازان کشور به سمتی برود که ظرفیت مدیریت شهری ارتقا پیدا کند و مدیریت واحد شهری و پارلمان شدن شوراها محقق شود.

شاعری با اشاره به همراهی، همدلی و تلاش اعضای شورای اسلامی اهواز و توجه به مشکلات و معضلات شهر اهواز که میراث سال های متمادی کم توجهی و شرایط گوناگون از جنگ تا پس از جنگ است، گفت: سال ٩٨ کارهایی که در گذشته شروع شد را دنبال کردیم و همزمان پروژه های خوبی در شهر شروع و تعریف شد.

شهردار اهواز با بیان اینکه با مشورت اعضای شورای اسلامی شهر بودجه جسورانه ای برای امسال تصویب شد افزود: برنامه ریزی مدیریت شهری به سمت تحقق بودجه سال ٩٩، تکمیل پروژه های نیمه تمام گذشته، تعریف پروژهای جدید و در نهایت مرتفع کردن مشکلات قدیمی اهواز شامل حل بخشی از آبگرفتگی های آب های سطحی در نقاط بحرانی شهر است .

شاعری خاطر نشان کرد:مطالعات طرح جامع آب های سطحی بروزرسانی شد. امسال اجرای پروژه آسفالت سطح شهر، رسیدگی و توجه به زیرساخت ها و احداث و ایجاد پروژه های بزرگ نیز در دستور کار است.

وی ابراز امیدواری کرد: از ابتدای تابستان تا انتهای سال پروژه های مختلفی را افتتاح می کنیم . با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز، سال آخر شورای پنجم موفق ترین سال مدیریت شهری اهواز خواهد بود.

شهردار اهواز به افزایش مبتلایان کرونا در خوزستان اشاره و اظهار کرد: برداشتن برخی محدودیت ها توسط دولت به هیچ عنوان به معنای عادی شدن شرایط نیست، ما در شرایط بهتر و پایدارتری نسبت به گذشته قرار گرفتیم که با توجه به شرایط اقتصادی برخی محدودیت ها برداشته شد.

شاعری ادامه داد: در چند روز گذشته شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان و اهواز هستیم که اگر وضعیت فعلی ادامه داشته باشد با توجه با تصمیم ستاد کرونا استان ممکن است مجبور شویم محدودیت های قبلی را مجدد اجرا کنیم. توصیه من به شهروندان این است که در خانه بمانند و جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

شهردار اهواز در این جلسه ضمن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، روز معلم را به معلمان و دو عضو فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز و روز کارگر را به تمامی کارگران بخصوص کارگران شهرداری اهواز تبریک گفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.