×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
ارایه آمار به درد مردم‌ نمی خورد؛ تغییرات باید در زندگی مردم محسوس باشد

ارسلان غمگین روز دوشنبه هشتم اردی بهشت ماه، در چهارمین روز از هفته کارگر به همراه مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان و اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر، فرمانده بسیج کارگری، شرکای اجتماعی اداره کل، دبیر اجرایی خانه کارگر، کانون انجمن صنفی کارفرمایی و انجمن کاریابی های استان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

غمگین‌ در این‌ نشست اظهار کرد: به حکم وظیفه به خدمت شما رسیدیم، امیدواریم ‌با دعای خیر شما در مسیر تحقق منویات مقام‌معظم رهبری و ایجاد جامعه شاداب کارگری و خدمتگزار حرکت کنیم.

وی افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا در استان از یکم اسفند در همه حوزه ها به ویژه در حوزه های بازرسی کار و امور اجتماعی فعالیت های بسیار خوبی در مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته ایم.

غمگین ادامه داد: حوزه بازرسی کار اداره کل از شروع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۳۸۰۰ مورد بازرسی در استان انجام‌ داده که تبدیل به سه جلد گزارش مشروح و مصور شده است و در سطح کشور نیز در این زمینه توانستند رتبه برتر را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: اثر بخشی این اقدام مستمر و شبانه روزی و جهادی در حوزه بازرسی کار موجب شد تا خوزستان نسبت به دیگر استان ها، کمترین شیوع کرونا را در قشر کارگری داشته باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان‌کرد: عملکرد خوب همکاران‌ما در حوزه های مختلف در شش ماه دوم سال موجب شد از رتبه نوزده و بیست و نهم کشوری به رتبه سوم و نخست در پایان سال ۹۸ ارتقا پیدا کنیم.

غمگین یاد آور شد: وظیفه ما ارتقای شاخص ها به صورت آماری، عملی و قابل حس برای مردم است تا در تحقق جهش تولید- که مورد تاکید مقام‌ معظم رهبری است- حرکت کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: آمار خالی به درد مردم نمی خورد؛ مردم باید تغییر در حوزه های مختلف مانند امنیت شغلی، صیانت از نیروی کار و مطالبه گری اشتغال را حس کنند و ما هم تلاش زیادی انجام داده ایم و خواهیم داد. ان شاالله با توجه خاص خداوند و زیر سایه حضرت ولی عصر (عج) بتوانیم در این مسیر خدمتگزاری موفق باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.