×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
دریافت حضوری سیم کارت از دفاتر پیشخوان خوزستان ممنوع شد

علی صالح نساج بیان کرد: با تصمیم دولت برای اعطای تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی به سرپرستان خانوار به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم داشتن سیم کارت تلفن همراه به نام سپرست خانوار، و همچنین لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضع شده در جهت کنترل و مهار ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام مردم و پیشگیری از تبعات ناشی از رعایت نکردن موارد بهداشتی، ثبت نام و دریافت سیم کارت رایگان در تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و ICT روستایی در سراسر خوزستان ممنوع است.

وی گفت: سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی دولت که هیچ سیم کارتی به نامشان ثبت نشده، می‌توانند از طریق فروشگاه‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه ثبت نام کند.

صالح نساج ادامه داد: از جمله این فروشگاه های اینترنتی شرکت همراه اول به آدرس(shop.mci.ir) ، شرکت ایرانسل به آدرس(shop.irancell.ir) و شرکت رایتل به آدرس(rightel.ir/first-sim) است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  افزود:متاضیان می‌توانند در این فروشگاه‌های اینترنتی نسبت به ثبت نام و تهیه سیم کارت اقدام و این سیم کارت را از طریق اداره کل پست استان در آدرس مورد نظر دریافت کنند.

صالح  نساج در ادامه با اشاره به اینکه انجام خدمات این سیم کارت رایگان است گفت: هیچگونه هزینه‌ای از مشترکان بابت ثبت نام و ارسال، دریافت نخواهد شد و احراز هویت توسط شرکت پست هنگام تحویل انجام می‌شود.

وی با اشاره به  برخورد با دفاتری که از این دستورالعمل پیروری نکنند افزود: مردم در صورتی که هنگام مراجعه به  دفاتر  با هرگونه مشکل روبه رو شدند، می‌توانند با مراجعه به سایت ۱۹۵.ir و یا با مرکز پاسخگویی با شماره ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  اطلاع دهند.

صالح نساج ادامه داد: تا هر زمان که تحویل سیم کارت رایگان به مردم از سوی دولت تمدید شود آماده خدمات رسانی هستیم.

با اعلام دولت برای پرداخت وام ۱۰ میلیون ریالی به سرپرستان خانوار به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت داشتن سیم کارت به نام سرپرست خانوار، مردم برای دریافت سیم کارت به دفاتر پیشخوان هجوم آوردند.

با توجه به روند صعودی آمار ابتلا به کرونا در خوزستان بهداشت نسبت به تجمع مردم در دفاتر پیشخوان اعتراض کرد.به همین منظور فروش سیم کارت به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان ممنوع شده است.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.