×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ارتش از جنس مردم و در خدمت مردم است

غلامرضا شریعتی در حاشیه آیین رژه اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: روز ارتش را خدمت مردم و ارتشیان قهرمان تبریک عرض می‌کنم. وقتی ارتش از جنس مردم و در خدمت مردم باشد و شعارش “ارتش فدای ملت” باشد، از همه وجود و جان برای دفاع از امنیت ملت و کیان کشور می‌گذرد. ارتش ما به واسطه فلسفه وجودی و ماهیت شکل گیری، از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند در این مسیر بوده است. به این علت یک رابطه ناگسستنی و ارتباط همدلانه میان ارتش و سایر اقشار و ملت وجود دارد.

وی با اشاره به نقش ارتش در بحران‌ها افزود: ارتش به غیر از وظیفه ذاتی‌اش که دفاع از کیان، امنیت و تمامیت ارضی مملکت بوده و بار عمده‌ای از امنیت ملی را نیز بر دوش کشیده است، هر جا لازم بوده؛ در سیل، زلزله و بحران‌ها، ارتش خودش را در خدمت مردم قرار داده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: در این دو سال می‌بینیم که ارتش در استان از برنامه نمادین خود در روز ارتش نیز گذشت؛ سال پیش به واسطه کمک و همراهی در کنار سیل زدگان بودند و تمام امکانات خود را بسیج کردند. امسال نیز برای مقابله با ویروس کرونا، ضدعفونی کردن معابر و کارهایی که در توان خود هست را به عرصه آوردند.

شریعتی در پایان گفت: اینکه آن‌ها برنامه نمادین خود را برگزار نکنند، نشان‌دهنده این است که تمام وجود آن‌ها برای دفاع از مردم و جان مردم است. بنابراین باید این حمیت و همراهی از جنس مردم بودن را پاس بداریم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.