×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
راه‌اندازی دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان رازی اهواز

فرهنگ کره‌بندی رئیس بیمارستان رازی اهواز اظهار کرد: دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان رازی اهواز حدود چهار روز است که راه اندازی شد و سی‌تی اسکن بیماران کرونایی در این بیمارستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخی اظهارات شهروندان مبنی بر اینکه بیماران کرونایی پیش از راه اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان رازی خود اقدام به گرفتن سی تی اسکن در بیمارستان امام خمینی اهواز می‌کنند، گفت: زمانی که در بیمارستان رازی دستگاه سی‌تی اسکن وجود نداشت سابقه نداشتیم که بیمار را به همراه خانواده برای گرفتن عکس سی تی اسکن به بیمارستان امام خمینی بفرستیم.

رئیس بیمارستان رازی اهواز افزود: بیمار کرونایی با اکیپ کامل آمبولانس بیمارستان رازی به بیمارستان امام اعزام می‌شد تا بیمار ناقل بیماری نباشد.

کره‌بندی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه به استرس و اضطرابی که ممکن است بیماری کرونا برای بیمار ایجاد کند و تاثیر استرس بر قدرت جسمانی بیمار آیا به لحاظ روانی بیماران حمایت می‌شوند، بیان کرد: در این زمینه چهار مددکار اجتماعی که روزانه با بیماران در مورد غذا، نیازهای بیمار، میزان رضایت‌مندی از خدمات درمانی و… صحبت می‌کنند و بیماری که شرایط روحی آن نیاز به صحبت کردن با روانپزشک دارد از طریق مددکار به ما اطلاع داده می‌شد.

وی در رابطه با میزان تاثیر خدمات روانشناسی بر روی روحیه بیماران، گفت: تاثیر چندانی نداشته چرا که بیمار مبتلا نفسش تنگ است و مدام سرفه می‌کند به همین دلیل توجه چندانی به صحبت‌های مددکار یا روانپزشک نمی‌کند.

کره‌بندی بیان کرد: تا کنون هیچ گونه کمبودی به لحاظ خدمات درمانی در بیمارستان رازی اهواز که بخواهد روند درمان یا خدمات دهی به بیماران را عقب بندازد نداشتیم.

وی با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی توسط مردم، عنوان کرد: شهروندان تا آنجایی که امکان دارد دید و بازدیدهای خود را عقب بندازند، مرتب ماسک بزنند و سعی کنند وارد محیط‌های بسته نشوند چرا که خطرناک هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از راه اندازی دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان رازی، سی‌تی اسکن بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی اهواز انجام می‌شد که نارضایتی بیماران و خانواده‌های آن‌ها را به همراه داشت.

بیمارستان رازی اهواز اولین بیمارستان معین برای درمان بیماران کرونایی در استان معرفی شد.

 

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.