×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
پارک ساحلی در اراضی ساحلی جنب سد تنظیمی گتوند احداث میشود

شهردار گتوند با اعلام این خبر گفت در سال ۹۸ پس از پیگیریهای فراوان مجوزات جهت ساحل سازی و بهره برداری از ۲۳ هکتار از اراضی جنب سد تنظیمی توسط شهرداری گتوند اخذ شد.

صدیقه میری گفت خوشبختانه با عنایت ویژه استاندار محترم و ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه و همراهی مجدانه آقای احسانی نیا فرماندار پرتلاش شهرستان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر گتوند اعتبار لازم برای احداث این پارک نیز از منابع استانی تامین شد که اتفاق بسیار مهم و ارزشمندی است.

خانم میری اعتبار این پروژه را ۱۴۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود با افزودن اعتبار بخش دیگری از پارک در مجاورت پل دکتر قیصر امین پور گفت در مجموعه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار این دو پارک برآورد شده است‌ که در سال جاری عملیات احداث آن کلید خواهد خورد.

وی تصریح کرد این پارک در ورودی رودخانه کارون به دشت خوزستان دارای موقعیتی خاص و ویژه است که بی شک میتواند به یکی از پارکهای خاص و کم نظیر استان خوزستان تبدیل شود.شهردار گتوند با‌توجه به پتانسیل خاص منطقه راه توسعه شهرستان را توجه به توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت امیدواریم با تلاش مضاعف و همکاری همه مسوولین محترم در مسیر توسعه شهرستان گتوند به خصوص حوزه گردشگری گامهای اساسی برداشته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.