×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
نگرانی از فعالیت مجدد اصناف/ موارد مسمویت با الکل رو به افزایش است

شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، در تشریح آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جنوب غرب خوزستان، بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد جدید مثبت قطعی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان به ثبت رسیده است که شامل سه مورد در آبادان و یک مورد در خرمشهر بوده است.

سلمان‌زاده ادامه داد: بدین ترتیب موارد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان به ۲۰۶ نفر رسید؛ خوشبختانه از این تعداد ۱۶۱ نفر که مبتلای قطعی بوده‌اند، با حال عمومی خوب درمان و از بیمارستان ترخیص شدند و ما وضعیت آنها را تا دو هفته پس از ترخیص پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا به اکنون به تفکیک شهرهای جنوب غرب خوزستان، در آبادان ۷۶ خرمشهر ۱۰۶ و شادگان ۲۷ مبتلا وجود داشته است، خاطرنشان کرد: در روز گذشته مورد جدید از فوت در این منطقه وجود نداشته و آمار قربانیان، کماکان ۲۰ نفر است که طبق آن، پنج نفر در آبادان، ۱۳ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه موارد مسمویت با الکل رو به افزایش است، بیان کرد: مصرف الکل ممکن است به نابینایی، نارسایی کلیه و مرگ منجر شود که خانواده‌ها باید مراقب رفتار جوان‌ها باشد، الکلی که خارج از داروخانه‌ها توزیع می شود، به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و کاملا سمی و مسموم است و به شدت عارضه دارد.

سلمان‌زاده گفت: آزمایشگاه تشخیص کرونا نیز آماده و تجهیز شده که در حال حاضر مشکلی کوچکی در سکوبندی آن وجود دارد که در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان یادآور شد: در این روزها، نقش اصلی را مردم دارند، متأسفانه از سرگیری بی‌حساب و کتاب اصناف خارج از دستورالعمل کشوری نگران کننده است و مسؤولان باید فوراً به این موضوع ورود کنند.

 

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.