×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
پیش‌بینی جهش در آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان

علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۵ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران در خوزستان به ۱۱۹۱ مورد افزایش یافت.

وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل ۱۳ مورد اهواز، ۸ مورد هفتگل، ۴ مورد ایذه، حمیدیه و رامشیر هر کدام ۳ مورد، کارون، آبادان، خرمشهر، دزفول و شوشتر هر کدام ۲ مورد،دشت آزادگان، ماهشهر، امیدیه و شوش نیز هر کدام یک مورد بوده است.

احسان‌پور عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار که ۳ مورد در بیمارستان‌رازی، ۲ مورد در بیمارستان گلستان و ۱ مورد در بیمارستان گنجویان دزفول بوده جان خود را از دست دادند و جان باختگان کروناویروس در خوزستان به ۱۳۷ مورد رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و تا کنون ۸۷۷ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به دوره کمون ۷ تا ۱۰ روزه ویروس کرونا، با بازگشایی برخی مشاغل مردم باید بیش از پیش اصول بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنند در غیر این صورت در روزهای آتی شاهد جهشی در آمار مبتلایان خواهیم بود.

 

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.