×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
فرماندار هندیجان از بازگشایی و از سرگیری فعالیت های گمرک و بندر سجافی خبر داد

علی بویری فرماندار هندیجان از بازگشایی و ازسرگیری مجدد فعالیت های تخلیه و ترخیص کالا در گمرک و بندر سجافی خبرداد.

فرماندار هندیجان گفت: از روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه فعالیت های تخلیه و ترخیص و حمل کالا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در گمرک و بندر سجافی ازسرگیری خواهد شد.

مهندس بویری در ادامه با حاد توصیف نمودن وضعیت اپیدمی ویروس کرونا ،از کلیه مالکین شناورهای تجاری خواست تا فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا ویروس شهرستان هندیجان خاطرنشان کرد:با افرادی که دستورالعمل های ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.بنابراین لازم است مالکین شناورهای تجاری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خود،خانواده و سایر اطرافیان،نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را به صورت دقیق رعایت و همکاری لازم را با نیروهای نظامی،انتظامی، حافظان سلامت و همچنین مسئولان گمرک و بندر سجافی داشته باشند.

بویری در پایان عنوان کرد:بنابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا،با رعایت فاصله اجتماعی هوشمند بصورت پلکانی و تدریجی فعالیت های سایر اصناف آغاز خواهد شد و در این زمینه تابع تصمیمات ستاد استانی و ملی هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.