×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ثبت درخواست ۲۲ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری در خوزستان

ارسلان غمگین اظهار کرد: تاکنون حدود ۲۲ هزار نفر خوزستانی در سامانه بیمه بیکاری درخواست های خود را ثبت کرده اند.

وی افزود: پایش و تایید نهایی بیکار شدگان ناشی از کرونا از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی درحال بررسی و تفکیک است و بعد از آن به استان ها اعلام می شود.

غمگین گفت: واحدهایی که نیروهای شان مشمول حوادث غیرمترقبه (بیکاری ناشی از کرونا) هستند متشکل از ۱۰رسته شغلی و فعالیت های زیربخش آن بوده که در دستورالعمل منعقده معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی قید شده و به استان ها اعلام شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، شمار مقرری بگیران استان را ۸ هزار و ۹۰۰ نفر برشمرد و گفت: از میان ۲۲ هزار نفر ثبت نام شده تاکنون، طبق پالایش اولیه در ستاد، حدود ۱۸هزار نفر مشمول بیمه بیکاری بوده که به زودی پس از پالایش نهایی از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همکاری سازمان تامین اجتماعی دو لیست واجدین شرایط شامل حوادث غیر مترقبه و متقاضیان عادی جبرای انجام سایر مراحل به استان اعلام خواهد شد.

وی افزود: پس از دریافت لیست مشمولان حوادث غیرمترقبه از ستاد و ارسال به شهرستان ها در نامه ای از سوی اداره کار هر شهرستان به شعب بیمه معرفی می شوند و تامین اجتماعی نیز اقدام به پرداخت مقرری می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.