×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مسیرهای تردد به روستاها و شهرهای تابعه گتوند مسدود شدند

عبدالرضا احسانی نیا اظهارداشت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شهرستان با هماهنگی که صورت گرفته تاکنون مسیرهای منتهی به مناطق تفریحی و پارک ها مسدود شده و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کنترل و غربالگری در ورودی های شهرستان پیش از این در سه منطقه انجام می‌شد، گفت: همزمان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ، ۲ مسیر ورودی به گتوند مسدود و تنها مسیر موجود ورودی از سمت شهرستان شوشتر است که با تلاش نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی و بسیج در حال کنترل و غربالگری ترددها هستیم.

اجرای غربالگری ۱۰۰ درصدی شهروندان گتوند

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان گتوند همچنین با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان ، بیان داشت: در همین راستا با هماهنگی که با بسیج و شبکه بهداشت گتوند صورت گرفت، به صورت چهره به چهره طرح غربالگری شهروندان در گتوند ۱۰۰ درصد اجرایی شد.

احسانی نیا تصریح کرد: اجرای این میزان از غربالگری با تایید و تشویق دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول همراه بوده که نتیجه آن پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا در گتوند خواهد بود.

وی تصریح کرد: تاکنون تعداد چهار نفر مربوط به شهرستان گتوند به این ویروس مبتلا شدند که یکی از آنها مربوط به شهر قم و دیگری کارمند یکی از شهرهای درگیر استان بوده است.

فرماندار شهرستان گتوند با بیان اینکه ۲ نفر دیگر نیز برای انجام عمل چشم به بیمارستان یکی دیگر از شهرستان‌های استان مراجعه کرده بودند، گفت: بر همین اساس می‌توان گفت که بیماری کرونا در گتوند هیچ منشاء داخلی ندارد.

احسانی نیا یادآور شد: در حال حاضر یکی از بیماران مبتلا ترخیص و دیگری در حال طی کردن مراحل درمانی است.

رئیس شورای تامین شهرستان گتوند با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی روستاها و دیگر مسیرهای پرتردد شهری در گتوند، اظهارداشت: این اقدام از سوی نیروهای جهادی شهرستان و با همکاری دهیاری ها، شهرداری ها و شبکه بهداشت شهرستان انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تعداد ۱۲ نشست ستاد مقابله با این بیماری در گتوند برگزار شده است.

۲۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری تا ظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین به ۶۹۳ مورد رسید.

 

 

 

منبع: ایرنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.