×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پل حمید آباد از امشب بسته میشود / ممنوعیت تمامی مسیرهای ورود‌ی و خروجی شهرستان / ترددهای غیر ضروری در شهر دزفول ممنوع میشود / ویژه برنامه های مفرح رادیو دزفول برای شهروندان/ تعطیلی تمامی پارک ها و تفرجگاه ها و مراکز تفریحی

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول ، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول گفت : با تصمیم ستاد مبارزه با شیوع کرونا ویروس و قطع زنجیره شیوع این بیماری و اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی به منظور حفظ سلامت مردم و هماهنگی انجام شده با غزی فرماندار محترم شهرستان شوش ،  از امشب پل حمید آباد خروجی شهرستان دزفول به سمت شهرستان شوش و بالعکس مسدود میشود.
وی افزود : با توجه به دستور العمل ستاد مدیریت بیماری کرونا استان و شهرستان برگزاری روز ۱۳ بدر ممنوع است لذا مراجعه شهروندان به بوستانها و تفرجگاهها ممنوع است.
بن عباس تصریح کرد : کلیه ورودی های بوستانها و تفرجگاهها در دزفول مسدود شده و نیروی انتظامی با افرادی که نسبت به حضور در اماکن عمومی اصرار کنند مطابق قانون برخورد میکند.
رئیس ستادمدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول گفت : تمام مبادی ورودی ها و خروجی های شهرستان در این سه روز ( ۱۲ ، ۱۳ ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۹) بسته شده است و با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان سفر بین شهری در استان ممنوع است.
وی همچنین بیان داشت ؛ به غیر از ممنوعیت سفرهای درون استانی ، ترددهای درون شهری نیز با محدودیت بوده و فقط به ترددهای ضروری مجوز داده میشود و اجازه تردد شلوغ و پر ازدحام درون شهری داده نمیشود.
بن عباس در ادامه از مردم خواست در روزهای ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ فروردین در منازل خود بمانند و افزود : ویژه برنامه های مفرحی توسط رادیو دزفول برای شهروندان در دو نوبت صبح و عصر در نظر گرفته شده است که زمان پخش آنها متعاقبا اعلام می‌شود
وی در پایان گفت : از شهروندان تقاضا می شود نسبت به اجرای تصمیمات ستادمدیریت بیماری کرونا همچون گذشته نهایت همکاری را داشته باشند و ما را در قطع زنجیره انتقال و شیوع کرونا ویروس کمک نمیاند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.