×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
ترمیم و مقاوم سازی سیل بندهای روستاهای پیرامون نیشکر در حال انجام است

دکتر عبدعلی ناصری یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۸ در بازدید از روستای صفاک به همراه فرماندار شهرستان باوی با بیان این مطلب اظهار داشت: احداث، ترمیم و مقاوم سازی سیل بنده‌ها از سوی شرکت توسعه نیشکر در حاشیه شرق و غرب رودخانه کارون، حاشیه شرقی و جنوبی رودخانه دز و زهکش خارور و همچنین محدوده تالاب شادگان انجام شده و در حال حاضر نیز کشت و صنعت های هفتگانه برای مقابله با سیلاب احتمالی در آماده باش هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم شرایط زندگی را برای مردمی که در مجاورت کشت و صنعت های نیشکری سکونت دارند بهبود دهیم و از آنان در شرایط سخت این چنینی حمایت کنیم.

لزوم تعامل همه جانبه در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی و عمرانی

در ادامه این بازدید، فرماندار شهرستان باوی ضمن تقدیر از اقدامات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سیلاب فروردین ماه ۹۸ ، گفت: با وجود خسارت های فراوان سیلاب به کشت و صنعت نیشکر دهخدا، اما این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خدمات رسانی به روستاهای اطراف را همچنان در اولویت کاری خود قرار داد و با امدادرسانی به مردم در مناطق دچار آب‌گرفتگی با تامین مایحتاج ضروری مردم در اینخصوص بسیار خوب عمل کرد.

منوچهر ورناصری بر لزوم تعامل همه جانبه در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی و عمرانی تاکید کرد و گفت: کشت و صنعت دهخدا توانسته گام های قابل قبولی برای توانمند سازی اقشار ضعیف جامعه و روستاهای مناطق اطراف این کشت و صنعت بردارد.

مزارع کشت و صنعت دهخدا دچار آسیب فراوانی شدند

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا نیز اظهار داشت: سال گذشته به دلیل وقوع پدیده سیلاب و خشکسالی مزارع نیشکر از جمله مزارع کشت و صنعت دهخدا دچار آسیب زیادی شد و به زیر آب رفت که امسال اقدامات زیادی برای جبران بخشی از این آسیب ها برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا در آمد.

منصور همدان نژاد با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال مردم، گفت: معتقدیم هر صنعت و شرکت بزرگی که در یک منطقه ایجاد می‌شود کار آن فقط به تولید ختم نمی‌شود بلکه یک سری مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به محیط پیرامونی دارد.

وی گفت: شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا توانسته خدمات قابل توجهی در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، خدماتی، عمرانی و … انجام دهد و در حال حاضر نیز از چنین ماه پیش احداث و ترمیم سیل بند های روستاهای اطراف به منظور مقابله با سیلاب احتمالی در دستور کار قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.