×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سیر صعودی کرونا در خوزستان/ ابتلا ۴۸ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته

علی احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در رابطه با آمار جدید مبتلایان استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان، ۴۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس گزارش شده است.

وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل ۱۱ نفر در اهواز، ۸ نفر آبادان، ۷ نفر دزفول، ۵ نفر شادگان، ۷ نفر خرمشهر، ۴ نفر رامهرمز ،۲ نفر ماهشهر و شهرستان‌های باوی،شوشتر،کارون و شوش هر کدام یک مورد جدید می‌باشد و تا به این لحظه مجموع مبتلایان این ویروس به ۲۲۱ نفر در استان خوزستان افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در تشریح آمار جانباختگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار از شهرهای باوی و رامهرمز جان خود را از دست داده تا جان باختگان این بیماری در استان به ۳۲ نفر برسد.

وی افزود: در حال حاضر متوسط سنی مبتلایان استان ۵۲ سال و متوسط سنی بیماران فوت شده ۶۳ سال است.

احسان‌پور با اشاره به بروز موارد اخیری که پس از سفرهای خارج استانی به خصوص سفرهای هوایی مشاهده شده گفت: از مردم خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت مسافرت‌های هوایی، رعایت اصول بهداشتی از جمله، استفاده از ماسک مناسب و دستکش را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه خوزستان در دوره پیک ابتلا به کروناویروس است افزود: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از حضور غیرضروری در سطح شهر، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند و اطمینان داشته باشند کادر درمان با تمام توان در کنار مردم شریف استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.