×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شرکت توسعه نیشکر ظرفیتی برای امنیت و توسعه پایدار خوزستان است

حجت الاسلام ناصری نژاد سه شنبه ۱۳ اسفند ماه ۹۸ در بازدید از کشت و صنعت های نیشکر حکیم فارابی و سلمان فارسی با بیان این مطلب، اظهار داشت: شرکت توسعه نیشکر در سه حوزه تولید، اشتغال و عمل به مسئولیت های اجتماعی دستاوردهای قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به رونق تولید داخلی برای عبور از تحریم ها، افزود: کشاورزی تنها فعالیتی است که ما را در برابر هجمه های دشمن حفظ می کند و با تولید و درآمدزایی سبب ارتقای اقتصادی کشور می شود و مقاومت ما را افزایش می دهد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر حدود ٢٠ هزار نفر به صورت مستقیم در صنعت توسعه نیشکر اشتغال دارند و معیشت حدود ١٠٠ هزار خوزستانی به این صنعت بزرگ وابسته است.

ناصری نژاد با تقدیر از عملکرد مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در رونق تولید و اشتغال در منطقه، گفت: این شرکت در تولید شکر و همچنین صنایع جانبی همچون الکل، خمیرمایه، ام دی اف و … گام های مهمی در راستای خودکفایی کشور برداشته است.

وی بیان داشت: اشتغال نیروهای بومی و عمل به مسئولیت های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی از دیگر مواردی است که شرکت توسعه نیشکر در آنها موفق عمل کرده است.

نماینده مردم شادگان با بیان اینکه کشت و صنعت های نیشکر رویه خود را اصلاح کرده و در این دوره حرکت رو به رشدی دارند، تصریح کرد: از مدیریت شرکت توسعه نیشکر به دلیل همراهی سازنده برای توسعه استان و تلاش برای جبران خسارت های ناشی از سیل و خشکسالی قدردانی می کنم.

ناصری نژاد ادامه داد: به مزارع نیشکر در سیلاب فروردین ماه سال جاری خسارات فراوانی وارد شد که با تلاش مجموعه نیشکر و تمهیدات و اقدامات انجام شده از سوی مدیریت این شرکت، بخشی از خسارت ها جبران شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.