×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گندزدایی و ضدعفونی معابر و محیط مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی خوزستان

«منصور آرزومند» با اعلام ضدعفونی و گندزدایی معابر و محیط مراکز درمانی و بیمارستانی خوزستان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کووید ۱۹ در سطح کشور مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در راستای مقابله با این ویروس تمهیدات و اقداماتی را از هفته گذشته آغاز کرده است.

معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان اولین قدم مبارزه با بیماری ویروس کووید ۱۹ را خودمراقبتی تمام افراد جامعه عنوان کرد و افزود: باید همه افراد به ویژه تمامی نیروهای کادر درمانی نحوه خودمراقبتی را به‌صورت علمی از طریق دستورالعمل‌های صادره از وزرات بهداشت را فرا گرفته و به‌کار گیرند.

وی تصریح کرد: به کلیه کارکنان درمانی و پشتیبانی جهت پیشگیری و مقابله با این ویروس آموزش‌های لازم داده شد و به همه آنان توصیه کردیم تمام دستورالعمل‌های صادره را به دقت مطالعه و به نحو احسن به‌کار گیرند.

آرزومند با بیان اینکه کادر درمانی بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان آمادگی لازم را در خصوص مقابله با کرونا دارند اضافه کرد: جهت آمادگی هرچه بهتر کادر درمانی که قرار شد در خط مقدم درمان و مبارزه با این بیماری قرار گیرند با انجام مانورهای مختلف، آمادگی عملی لازم کسب شد.

وی در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن مراکز درمانی عنوان کرد: این مدیریت در راستای رسالت خود و همچنین حفظ سلامت کارکنان، بیماران و مراجعه کنندگان، عملیات ضدعفونی و گندزدایی محیط مراکز درمانی و بیمارستانی  را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در خصوص رفع کمبود اقلام مورد نیاز مراکز اذعان داشت: سازمان تامین اجتماعی نسبت به تهیه ملزومات مورد نیاز از جمله وسایل حفاظت شخصی، لباس مخصوص، ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی دست اقدام لازم صورت گرفته شده و توزیع آن بین مراکز ملکی سازمان در خوزستان انجام گرفت.

وی در پایان یاد آور شد: کمبود وسایل و تجهیزات فردی همچنان وجود دارد؛ اما همکاران ما در تجهیزات پزشکی و تدارکات به‌صورت شبانه‌روز پیگیر تهیه اقلام مورد نیاز هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.