×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
کاهش ۴۰ درصدی مسافران فرودگاه اهواز

سید مهدی رزاز در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه بین‌المللی اهواز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین تاکیدات مبنی بر عدم انجام سفرهای غیرضروری در سراسر کشور، شاهد کاهش چشمگیر مسافران و استفاده آن‌ها از پروازها هستیم.

وی افزود: از همه شهروندان و مردم درخواست دارم از انجام مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کنند. در این زمینه اگر مجبور به سفر هستند و سفر آن‌ها ضروری است، از آوردن همراه به فرودگاه خودداری کنند زیرا در شرایط کنونی نیازی به حضور همراه و افراد بدرقه کننده مسافر در فرودگاه نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه کار ضد عفونی و همچنین کنترل مسافران در فرودگاه اهواز مرتبا در حال انجام است، تصریح کرد: باوجود همه اقدامات پیشگیرانه‌ای که در فرودگاه بین المللی اهواز در زمینه کنترل کروناویروس انجام می‌شود اما از همه درخواست داریم نسبت به رعایت موارد بهداشتی و همچنین نیاوردن افراد همراه به فرودگاه اقدام کنند.

رزاز با اشاره به کاهش چشمگیر مسافران پروازهای داخلی گفت: اکنون در فصلی قرار داریم که باید مسافرت و میزان پروازها در آن افزایش پیدا می‌کرد اما با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص کروناویروس، حدود ۴۰ درصد از مسافران پروازهای فرودگاه بین‌المللی کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد سورتی‌های پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز در روز حدود ۱۴ تا ۱۸ سورتی پرواز است، در حالی که پیش از به وجود آمدن این شرایط تعداد پروازهای این فرودگاه حدود ۴۰ سورتی پرواز در روز بود.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.