×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
ایستگاه پیچ‌وار اهواز از مدار خارج شد/لزوم ورود شورای تامین خوزستان به بی‌مبالاتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز

از آنجایی که نارضایتی شهروندان اهوازی از عملکرد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز همچنان زبان‌زد است، شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که ایستگاه پیچ‌وار (پمپهای ارشمیدسی) که تنها یک پمپ پیچ‌وار فعال داشته، به دلیل عدم تراز بودن، از مدار بهره‌برداری خارج شد و اکنون هیچ‌کدام از پمپ‌های پیچ‌وار اهواز در مدار نیست.
در ادامه بی‎‌توجهی مدیرعامل این شرکت، ایستگاه قلعه چنعان که خروجی شرق اهواز می‌باشد نیز دو پمپ ورتیکال از سه پمپ موجود خود به دلیل عدم انجام سرویس‌های دوره‌ای و بازدید، بصورت کامل از مدار بهره‌برداری خارج شدند.
عدم رسیدگی بهنام مریدی به امور لازم و حیاتی این شرکت حساس و خدماتی، نشان از بی مبالاتی این مدیرعامل دارد که انتظار می‌رود رئیس شورای تامین خوزستان با در دستور کار قرار دادن بی مبالاتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز پاسخی به دغدغه‌مندی شهروندان دهد.
و اما روایت یک کارشناس؛
منتظر انفجار بمب پس‌زدگی فاضلاب در سطح شهر اهواز باشیم
یک منبع آگاه و مطلع اظهار داشت: باتوجه به منطقه بندی و مُنفَک کردن به غلط و اشتباه واحد فاضلاب که چیزی جز سردرگمی و عدم انگیزه و صدور دستور کار توسط شخص واحد و نیز تداخل بسیار زیاد کاری، به چهار منطقه متاسفانه تاکنون هیچ یک از مناطق چهارگانه فعالیت خود را عملیاتی ننموده و همچنان واحد عملیات فاضلاب در کما و اغمای کامل بسر می‌برد.
وی افزود: با بررسی میدانی و همچنین بررسی تعداد آدرس‌های انجام نشده ثبت در سامانه ۱۲۲ متوجه خواهید شد بیش از ۱۰۰۰ آدرس انجام نشده وجود دارد که روزانه بیش از ۱۵۰ آدرس افزوده میشود که علاوه بر مشکلات زیست محیطی و بهداشتی برای شهروندان باعث بروز خسارات شدید اعم از نشست شبکه و رسوبگذاری می‌گردد.
این منبع ادامه مطلع می‌دهد: باتوجه به کم‌فشاری در شبکه آب و عدم رعایت فاصله استاندارد عمودی و افقی بین شبکه آب و فاضلاب متاسفانه شاهد تلاقی آب و فاضلاب در بسیاری از نقاط شهر اهواز ازجمله مرکز شهر، کوی ایثار، پردیس، سپیدار و… هستیم.
وی در پایان خاطر نشان می‌کند: متاسفانه پیمانکار لایروب مشغول در مناطق طبق نظر مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز کار را تعطیل و فعلآ هیچگونه فعالیتی درخصوص رفع انسداد و لایروبی و بروزرسانی شبکه فاضلاب و آب را ممنوع اعلام کرده و این در حالی است که برای هفته‌های آینده باید منتظر انفجار بمب پس‌زدگی فاضلاب در سطح شهر باشیم.
منبع: پایگاه خبری شوشان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.