×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
استاندار خوزستان اقدامات محدودیت آمیز برای مقابله با کرونا را تشریح نمود

استاندار خوزستان در گفتگو با شبکه استانی سیمای جمهوری اسلامی گفت: باید توجه داشت که زمینه ای برای میزبانی استان خوزستان از مهمانان نوروزی به هیچ عنوان فراهم نشده و از ۲ هفته گذشته در نشست ستاد سفرهای استان از متولیان این امر خواسته شد که اقامتگاه ها، مدارس، مهمانسراهای دولتی و دیگر اماکن شرایط میزبانی مسافران را به وجود نیاورند و همزمان برای عدم انجام سفرهای نوروزی، آگاهی بخشی لازم صورت بگیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به برخی محدودیت ها جهت کاهش رفت و آمدها و تراکم جمعیت، سلامت مردم را در اولویت کاری مدیریت استان دانست و گفت: رعایت توصیه‌ها و دستورات ملی برای مقابله همگانی با ویروس کرونا ضروری است.

شریعتی همچنین درخصوص بسته شدن اماکن مذهبی، توضیح داد: این موضوع مصوبه شورای تامین استان خوزستان بوده و به اداره کل اوقاف استان ابلاغ شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان همچنین گفت: بعد از ثبت نخستین مورد ابتلا به این ویروس، مصوبه شورای تامین استان مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه به ستاد برگزاری نماز جمعه ابلاغ شد.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص مصوبات قرارگاه در حوزه جایگاه‌های پمپ بنزین، گفت: همه جایگاه‌داران موظف هستند از کارکنان خود برای مراحل بنزین زدن خودروها استفاده کنند و شهروندان خوزستانی در صورت مشاهده چنین بی‌توجهی‌هایی می‌توانند موارد را به روابط عمومی و یا اداره کل بازرسی استانداری خوزستان منتقل کنند.

بگفته وی، پایش ورودی های هوایی، دریایی و زمینی استان بطور مستمر انجام می شود و برای دقت و نظارت مستمر در این زمینه دستورات لازم صادر شده است.

وی گفت: دستورات لازم به شهرداری ها و دیگر متولیان امور جهت تعطیلی پارکها، عدم اسکان در مهمانسراها و مراکز اقامتی و همچنین ضدعفونی نمودن مستمر خیابان و معابر و میادین پررفت و آمد پیشتر صادر شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.