×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
تقدیر رئیس کل دادگستری خوزستان از مدیرعامل و کارکنان شرکت توسعه نیشکر به دلیل تلاش در راستای تحقق رونق تولید

امروز جمعه(۱۶ اسفند) رئیس کل دادگستری استان خوزستان در بخش هایی از این تقدیر نامه آورده است:

انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بنیان آن به دست ولی صالح و عبد مطیع خداوند، حضرت امام خمینی (ره) و استمرار آن به دست با کفایت خلف صالحش امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) صورت گرفته است امروز به عنوان حرم امن و ایمن اتحاد و انسجام جهان اسلام و مدافعان حریم دفاع از کیان بشریت و مظلومان عالم تجلی بخش آرمان خواهی همه آرمان خواهان و امتی جهانی است.

حال که به لطف الهی مجموعه عظیم و خدمتگزار شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تلاش و کوشش مضاعف خود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و تاسی به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توانسته است گام های موثری بردارد و موجبات خرسندی دوستداران نظام اسلامی را فراهم آورده، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ از زحمات جنابعالی و مجموعه مدیریتی و اقشار مختلف خدمتگزاران آن شرکت تقدیر به عمل آورده، توفقیات روز افزون جنابعالی را در ظل توجهات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت مسئلت می نماییم.

گفتنی است با وقوع سیلاب در فروردین ماه امسال ۴۰ هزار هکتار از اراضی نیشکر دچار آسیب جدی شده و بیش از پنج هزار میلیارد تومان خسارت به مزارع نیشکر وارد شد اما با وجود خسارت های وارده به کشت و صنعت ها، با برنامه‌ریزی صورت گرفته و در اقدامی جهادی، علاوه بر بازسازی اراضی، به منظور جبران بخشی از خسارت ها برای اولین بار رکورد تاریخی کشت بیش از ۲۲ هزار و ۶۰۰ هکتار نیشکر ثبت شد.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، با اقدامات صورت گرفته، این شرکت به وضعیت پایداری رسید و در سال ۱۴۰۰ به وضعیت ثابت و رکورد تولید ۷۰۰ هزار تن شکر خواهد رسید.

لازم به ذکر است در شرکت توسعه نیشکر در کنار تولید شکر سفید، شکر قهوه ای و شکر دارویی تولید و به بازار عرضه می شود.

همچنین تولید ۶۰ هزار متر مکعب ام دی اف، ۳۳ میلیون لیتر الکل، ۱۰ هزار تن خمیرمایه و حدود ۴۰ هزار تن خوراک دام بخشی از تولیدات امسال صنایع جانبی شرکت توسعه نیشکر هستند.

 

تقدیر رئیس کل دادگستری خوزستان از مدیرعامل و کارکنان شرکت توسعه نیشکر به دلیل تلاش در راستای تحقق رونق تولید

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.