×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
سامانه ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم در خوزستان به بهره برداری رسید

مدیر کل مدیریت بحران استان روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از این سامانه تلفنی در اداره کل مخابرات استان خوزستان اظهار داشت: مردم خوزستان مثل همیشه هشدارهای قرارگاه مقابله با کرونا را جدی گرفتند و خود قرنطینگی و رعایت بهداشت فردی و محیطی آنها موجب شد در کنار اقدامات دستگاه های متولی مانند گندزدایی و ضدعفونی کردند امکان عمومی، وفاقی و همدلی خوبی را در راستای مقابله با ویرورس کرونا داشته باشند.

کیامرث حاجی زاده با اشاره به پای کار آمدن همه دستگاه‌های استان و همچنین مخابرات برای کنترل ویروس کرونا توضیح داد: بهره برداری از سامانه تلفنی ۴۰۳۰ در جهت آگاهی بخشی به مردم بسیار موثر است و در زمینه بیماریابی نیز می تواند به خوبی عمل کند.

وی با بیان این که این سامانه راهی برای برطرف کردن شبهات مردم در خصوص ویروس کرونا است و پاسخگوی درخواستهای مردم در این زمینه است خاطرنشان کرد: این سامانه ابتدا در مرکز راه اندازی شد اما با توجه به استقابل خوب مردم از این سامانه تعداد زیادی از مردم برای دریافت پاسخ‌های خود پشت خط می ماندند بدین منظور برای پاسخگویی به سریز تماس های تلفننی این سامانه در اهواز نیز راه اندازی شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: البته در استان سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت استان نیز فعالیت دارد اما از مرکز بهداشت درخواست می کنیم ۲ نیروی فنی نیز در کنار این سامانه قرار دهد پ این امر موجب مب شوئد بسیاری از افراد ما که در معرض آنفلانزای فصلی هستند و پیک انفزلای فلس است شبهاتی ایجاذد میکند که موجب میشود مراکز دچار مشکل شوند

وی بیان کرد: این سامانه ها خود به خود از مراجعه حضوری مردم جلوگیرری میکند و از ازداحم جمعیتی و عدم مراجعه به مراکز بهداشتی به ویزه برای کشانی که مشکلی ندارند و تنها اضطراب ناشی از این بیماری را دارند این شبهات را پاسخگو باشند.

حاجی زاده ادامه داد: در حال حاضر اولویت اصلی و مهم استان مقابله و کنترل ویورس کرونا است که خ. شبختانه بسیج امکانات و نیروهای به خوبی برای آن صورت گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.