×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استاندار خوزستان فصل جدیدی را آغاز کرده است

دکتر غلامرضا شریعتی یکی از معدود افرادی است که در استان خوزستان توانسته جریانی خاص، پا بکار و جوان را همراه کند.

وی در مصاحبه اخیرش و برخلاف گذشته با همراه کردن برخی مدیران و مسئولین از جریانات مختلف سیاسی، فصل جدیدی در استان خوزستان را به نمایش درآورده است.

در ماجرای سخنرانی رو در رو و صادقانه روز گذشته ی استاندار، افرادی که با تمام توان در صف خدمت رسانی به مردم شب و روز نمی شناسند را در کنار خود قرار داده است. افرادی که صفحه جدیدی برای آینده خوزستان رقم خواهند زد.

رویکرد جدید استاندار خوزستان خدمتگذاری و آبادانی استان را نشانه رفته است.

مطلب ذیل واکاوی این گروه توانا و همراه استاندار در آستانه روزهای پرمخاطره ی استان خوزستان است.

نفر اول :

**سردار شاهوار پور *

سردار شاهوار پور را متخصص امور نظامی، امنیتی و خادم مردم شریف خوزستان و سربازی شناخته شده در هشت سال دفاع مقدس می شناسند. فردی که در همه سختی های این استان همراه و در کنار مردم خوزستان بوده و رشادت های همین سرباز دلیر بود که دولت جنایتکار امریکا را واداشت تا او را در فهرست سیاه و تحریم خود قرار دهد.

سردار شاهوار پور مرد عمل و اجرا است، همه ی ما این را به خوبی می دانیم، وی اولین نفری است که کنار استاندار خوزستان در مصاحبه اخیر ایستاده است و در سخنرانی صادقانه شریعتی ایشان را همراهی می کند. شاهوار نشان داده هرگز در سختی ها مسئولان خدمتگزار را تنها نمی گذارد.

*موسی شاعری

نفر دوم در کنار شریعتی موسی شاعری، شهردار جوان و پرتلاش اهواز است که عملکرد وی در این مدت کوتاه که بر مدیریت شهرداری اهواز تکیه زده، حکایت از سلامت وی و توانایی او در امور عمرانی و خدمات رسانی دارد.

موسی شاعری از جوانترین شهرداران کشور است که آمدن او بعد از مدت ها چهره ی شهر را دگرگون کرده است. شهرداری که همراه و همپای نیروهای زحمتکش شهرداری با تلاش های شبانه روزی سعی در تحول و ایجاد تغییر در چهره خسته شهر اهواز دارد و شهردار اهواز در جریان مقابله با ویروس خطرناک کرونا همه به چشم دیدند که خود به همراه پرسنل شهرداری در حفظ و حراست از سلامت شهروندان لحظه ای کوتاهی نکرد و تمام امکانات شهر اهواز را برای سلامت شهروندان شریف این شهر بسیج کرده است.

شاعری هر چند به چهره ای فرهنگی شهرت داشت لیکن امروز بر همه ثابت کرد توانایی بی نظیری در خلاقیت عمرانی شهر دارد.

بدون شک وجود شاعری نعمتی بزرگ برای اهواز است البته همراهی استاندار خوزستان با شهردار انقلابی و جوان اهواز توانسته در این مدت کوتاه صفحه ای ماندگار برای خوزستان و اهواز در خاطرات مردم این شهر و استان ایجاد کند.

*سردار صالحی

و اما نفر سوم، سردار صالحی قائم مقام فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان و چهره ای رسانه ای و قاطع است که در نیروی انتظامی خواب را از چشم عوامل ناامنی گرفته است. صالحی را می توانیم محل اتصال نیروهای حافظ امنیت استان و مجموعه دولت بدانیم زیرا همواره این شخص یار و یاور استاندار خوزستان بوده و تمام تلاشش را برای ایجاد امنیت به کار گرفته است.

وجود سردار صالحی یعنی ایجاد امنیت، و ایجاد امنیت یعنی پیشرفت و قدم نهادن در جذب سرمایه گزاران، امور عمرانی و رفاهی استان که به گفته کارشناسان شریعنی در این راه مقتدر عملکرده است.

*دکتر ابول نژادیان

نفر چهارم این مربع، دکتر ابول نژادیان می باشد ایشان یکی از چهره های شاخص جامعه پزشکی در کشور و استان محسوب می شود که انتصاب ایشان به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز نشان داده که چهره ای توانا و پا به کار است. وی با مصاحبه های صادقانه اخیرش توانسته در دل اهالی رسانه و مردم جا بازکند.

*و اما …

اگر اقدامات اخیر شریعتی را در کنار هم قرار دهیم و از خود این سوال را بپرسیم که آیا واقعا ما در طول ۴١ سال اخیر تجمعی اینچنین از مسئولین طراز اول در استان و حتی در کشور داشته ایم؟

آیا کسی به غیر از شریعتی می تواند در خوزستان و با وجود تکثر جریانات مختلف قومی و سیاسی چنین اجماع و اتحادی ایجاد کند و همه را برای بهترین شکل خدمت رسانی به مردم، پای کار بکشاند؟

لازم است به کسانی که این روزها اقدام به شایعه سازی می کنند و به جای کمک و همیاری به مردم مظلوم، بذر نفاق و کم کاری را در جامعه و دل مردم می پاشند برسانیم که امروز خوزستان بیش از هر استان دیگری محتاج تیمی همدل و همراه است که به همت دکتر شریعتی این روزها به آن رسیده ایم.

مردم، نخبگان و سیاسیون به هوش باشند، که دلالان و مدیران ناتوان و ماهیگر، مشتاق نیستند این همیاری و اتحاد افراد پا به کار و توانا را کنار هم ببینند. هوشیار باشیم که مشکلاتی چون کرونا بزودی به پایان می رسد و مسیر توسعه خوزستان بیش از پیش به حرکت در خواهد آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.