×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دو هفته سخت در پیش داریم/ حفظ جان مردم در اولویت است

غلامرضا شریعتی ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر اظهار کرد: در روزهای ابتدایی سال گذشته به دلیل احتمال سیل و شرایط بحرانی که پیش آمد امکان سفرهای نوروزی در خوزستان تا حد زیادی گرفته و امسال هم در مقطع فعلی استان و کشور درگیر ویروس کرونا شده است.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده این بیماری تا حدودی کنترل شده است اما برای طرح ادعای کنترل کامل آن هنوز زود است؛ ما دو هفته سخت در پیش داریم که با رعایت توصیه‌ها و اصول بهداشتی امید می‌رود استان را از این شرایط به شکل کنترل شده عبور دهیم و شرایط سفرهای نوروزی در خوزستان مهیا شود.

شریعتی اظهار داشت: باید مراقبت کنیم و زنجیره انتقال را پاره کنیم و از ارتباط با افراد مشکوک به بیماری و کسانی که به قم که مبدأ اصلی این بیماری بوده سفر داشته‌اند، پرهیز کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به برخی تمهیدات از قبیل تعطیلی فست فودها، رستوران‌ها، تالارهای عروسی و… توضیح داد: از آسیب‌های این تصمیمات به اقتصاد آگاهی داریم اما به دلیل جلوگیری از زیان بزرگ‌تر به ناچار این اقدامات را انجام دادیم.

وی بیان کرد: از طریق فضای مجازی به مردم اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شود البته خود مردم هم تا حد خوبی موضوع را جدی گرفته‌اند.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد و گفت: امید می‌رود ظرف ۱۰ روز تا دو هفته آینده شاهد روند نزولی این بیماری باشیم و استان برای سفرهای نوروزی آماده شود.

شریعتی تصریح کرد: اقدام خوبی در معاونت عمرانی در مورد تقسیم‌بندی شهرهای استان به چهار یا پنج منطقه برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده و کارها از هم اکنون تقسیم شود تا در صورت مهیا بودن شرایط و کنترل کرونا و با توجه به سرسبزی استان و شرایط مساعد آب و هوایی استقبال خوبی از مسافران و گردشگران داشته باشیم و شاهد حضور چشمگیر مسافران و گردشگران در نوروز پیش رو باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.