×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
ساعت کاری بانک‌های خوزستان چگونه خواهد بود؟

رضا طاهری در خصوص کاهش ساعت کاری بانک‌های استان اظهار کرد: روز گذشته، نهم اسفند بنابر تصمیم استاندار خوزستان به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس، دستورالعملی در خصوص کاهش ساعت کاری بانک‌ها دریافت کردیم.

وی افزود: بنا بر دستور استاندار خوزستان آغاز ساعت کاری بانک‌های استان، برای کارکنان ۹:۳۰ صبح و برای مشتریان ساعت ۱۰ صبح است اما باید گفت که این دستورالعمل با ساعت کاری اعلام‌شده از سوی شورای عالی بانک‌های کشور متفاوت است.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان تصریح کرد: شورای عالی بانک‌های کشور زمان آغاز به کار بانک‌ها را برای مشتریان ۸ صبح و پایان آن را ساعت ۱۲:۳۰ اعلام کرده است. بر این اساس امروز با استاندار خوزستان در خصوص ساعت دقیق فعالیت بانک‌های استان مشورت و تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

طاهری عنوان کرد: فعالیت امروز بانک‌ها در استان بر اساس نامه استاندار خوزستان بود و بانک‌های استان از ساعت ۱۰ صبح کار خود را آغاز کردند.

وی با گلایه از حضور مردم در بانک‌ها با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا خاطرنشان‌کرد: مردم تا حد ممکن به بانک‌ها مراجعه نکنند و کارهای بانکی خود را به زمان دیگری موکول کنند و یا از طریق نرم‌افزارهای بانکی که در اختیار دارند، نسبت به انجام امور بانکی خود اقدام کنند.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.