×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ادامه تعطیلی اماکن ورزشی خوزستان تا ۱۶ اسفندماه

افشین حیدری اظهارکرد: با توجه تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس و دستور استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی تمام اماکن ورزشی استان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی و حفظ نکات ایمنی و بهداشتی، کلیه باشگاه های دولتی، خصوصی، استخرها، سالن های ورزشی تحت نظارت این اداره کل از روز شنبه، ۹۸/۱۲/۱۰ به مدت یک هفته تعطیل اعلام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم گرفته شده، از روز شنبه، ۱۰ اسفند ماه تمامی اماکن ورزشی تعطیل خواهند شد و این دستور نیز به تمامی ادارات ورزش شهرستان ها، هیات های ورزشی استان ابلاغ خواهد شد تا آن ها نیز اقدام به تعطیلی اماکن ورزشی شهرهای خود داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در این راستا از معاونت ورزشی، حراست و بازرسی اداره کل، روسای هیات های ورزشی استان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های خوزستان درخواست کردیم تا با سرکشی مداوم و نظارت بر چگونگی اجرای این دستور العمل، برای انجام کارهای پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا حساسیت لازم را به خرج دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از مدیران اماکن ورزشی بخش خصوصی نیز درخواست داریم تا در این رابطه و تعطیلی اماکن ورزشی همکاری لازم را با ادارات ورزش و جوانان داشته باشند.

حیدری ادامه داد  هم استانی های گرامی در صورتی که مشاهده کنند باشگاهی در استان فعالیت خود را ادامه می دهد با تماس و یا پیامک به واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به شماره ۰۹۳۰۵۵۳۰۹۰۰، مورد تخلف را اعلام کنند تا کارشناسان بازرسی و حراست ورزش استان نسبت به تعطیلی و پلمپ این باشگاه اقدام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد پیشگیری و ریشه کن شدن بیماری کرونا در استان خوزستان و در سطح کشور باشیم تا دوباره شاهد حضور ورزشکاران در میادین و اماکن ورزشی باشیم و فعالیت های ورزشی در خوزستان و در سراسر کشور روال عادی خود را سپری کند.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.