×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آیت‌الله فرحانی: راه اصلی استقرار دولت انقلابی، مجلس انقلابی است

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی که امروز (۲ اسفندماه) برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسجد جوادالائمه اهواز حضور یافت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز، امتحان دیگری از امتحانات بزرگ الهی است و مردم خوزستان نیز در هر صحنه‌ای پیشقدم بوده‌اند و اسوه و الگوی بقیه امت اسلامی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: حضور مردم خوزستان در مراسم تشییع شهید سردار قاسم سلیمانی و بیعتی که با خط مقاومت و رهبری از خود نشان دادند، الگوی ایران اسلامی شد. امروز هم قطعا با حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم و با رعایت خطوطی که مقام معظم رهبری فرمودند، نمایندگان بصیر، عدالت‌دوست، متنفر از فساد و آگاه و آشنا به مسئولیت‌های اجتماعی انتخاب خواهند شد و این مردم ان‌شاءالله قلب امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و شهید سردار حاج سلیمانی را شاد خواهند کرد.

آیت‌الله فرحانی با اشاره به مطالبه مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ما ایجاد شور انقلابی و استقرار نظام انقلابی را انجام داده‌ایم ولی دولت اسلامی نداریم؛ دولت اسلامی نیز یعنی یک تشکیلات مدیریتی انقلابی در هر سه قوه که باید مستقر شود تا مطالبات رهبری و مردم تحقق پیدا کند.

وی افزود: راه اصلی استقرار دولت انقلابی، مجلس انقلابی است و همان‌گونه که امام(ره) فرمودند، مجلس در رأس امور است. امیدوارم با استقرار مجلس انقلابی، همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، دولت انقلابی و اسلامی و هنجارهای مورد قبول انقلاب محقق شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که متاسفانه بی‌عدالتی، تبعیض و مدارا با ویژه‌خواری داریم و اینها را زمانی می‌توانیم از بین ببریم که ان‌شاءالله یک مجلس انقلابی داشته باشیم.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.