×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مردم در پای صندوق‌های رای حضور حداکثری داشته باشند/ خنثی کردن تحریم‌ها یکی از مطالبات جدی مردم از مجلس آینده است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد صبح امروز ۲ اسفندماه با انداختن رای خود در صندوق شماره ۳۲۲ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرکت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنبی موسوی فرد اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی هر رای که به صندوق انداخته می شود به نوعی یک موشک نقطه زن به قلب آمریکا است لذا باید تلاش کنیم حضور حداکثری داشته باشیم.

وی افزود: لازمه یک مجلس توانمند، پشتوانه مردمی قوی است. با توجه به مشکلات عدیده‌ استان همچون اشتغال و معیشت مردم، نیاز به مجلس قوی داریم لذا باید در انتخاب فرد اصلح تلاش شود.

امام جمعه اهواز گفت: باید افراد توانمند به مجلس فرستاده شوند و مشکلات مردم را پیگیری کنند همچنین نباید نگاه قومیتی و رفاقتی به این موضوع داشته باشیم. تاکید می کنم که تمام آحاد مردم با مشورت صحیح و به دور از قومیت گرایی رای خود را به صندوق بیندازند.

وی ادامه داد: اینکه برخی افراد بگویند شناخت کافی از نامزدها نداریم ، این بیشتر یک  بهانه است. با توجه به اینکه در شهرستان اهواز سه نماینده برگزیده می شوند باید به هر سه نفر رای داده شود و رای دهندگان از اکتفا به اسم یک کاندیدا بپرهیزند.

موسوی فرد افزود:  اگر مجلس در تراز انقلاب اسلامی باشد مشکلاتمان کاهش پیدا می‌کند و نماینده ای که به مجلس می‌رود باید دلسوز نظام باشد. انتظار دارم افرادی که به عنوان راهنما به مردم مشورت می دهند این کار را از سر دلسوزی انجام دهند و خداوند متعال را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید مطالبات جدی مردم را پیگیری کنند گفت: امروز تعداد زیادی از جوانان ما بیکار و به دنبال مسکن هستند و این موضوع باید توسط نماینده پیگیری شود. ۴۱ سال با تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان مواجه هستیم لذا یک نماینده باید به دنبال خنثی کردن تحریم‌ها باشد ، از سوی دیگر به مسایل داخلی کشور نظیر تولید و اشتغال نیز توجه کند زیرا اگر تولید داخل به معنای واقعی شکل بگیرد مشکلات ما کمتر خواهد شد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه نمایندگان باید اولویت‌های استان را مدنظر بگیرند و برای رفع مشکلات تلاش کنند افزود:  خوزستان استانی زرخیز است و اگر نمایندگان ما متخصص، اهل فن، لایق و جهادی باشند می‌توانند مشکلات را حل کنند. نمایندگان نباید فرد گرا باشند و نگاه جمعی داشته باشند و اگر یک وحدت چشمگیر بین نمایندگان استان باشد می توانند برای استان راهگشا باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.