×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت‌الله حیدری: با آمدن به پای صندوق‌های رای باید زمینه را برای پیشرفت کشور آماده کنیم

آیت‌الله محسن حیدری پس از انداختن رای خود در صندوق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد جوادالائمه اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز به ما توفیق داد برای انجام عبادتی بزرگ؛ یعنی انداختن رای به صندوق به مسجد جوادالائمه بیاییم.

وی ادامه داد: انداختن رای امروز یک عبادت است؛ مومنین با وضو پای صندوق‌های رای می‌آیند تا رضایت خدا و آقا امام زمان(عج) را جلب کنند و به ندای شهدا و امام راحل لبیک بگویند و سیلی محکمی به صورت آمریکا بخوابانند؛ آمریکایی که شهدای ما به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به شهادت رسانید.

حیدری گفت: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری که امروز روز جهاد عمومی است، همه مردم باید پای صندوق‌های رای بیایند تا ان‌شاالله به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگویند و زمینه را برای پیشرفت کشور آماده کنند و نمایندگان انقلابی و متدین و کارآمد انتخاب شوند و یک مجلس اسلامی انقلابی تشکیل شود و از نتیجه آن به تدریج دولت انقلابی سر کار بیاید. وقتی مجلسی انقلابی و دولت انقلابی داشته باشیم و پابه‌پای رهبری حرکت کنیم، قله‌های پیشرفت یکی پس از دیگری برای ملت ایران فتح خواهند شد.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.