×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
تنها راه ما در شرایط تحریم “اقتصاد مقاومتی” است

غلامرضا پناه در آیین افتتاح طرح تعاونی ۱۷۷ پروتئینی آبادان جنوب ایثارگران که در محل شهرک صنعتی آبادان برگزار شد، با اشاره به این طرح و قدردانی از تلاش و جدیت صورت گرفته جهت بهره‌برداری از این پروژه، اظهار کرد: اگر روزی آبادان و خرمشهر، میدان جنگ، مبارزه و استقامت بود، امروز جای جای میهن اسلامی، سنگر جهاد و مبارزه و صحنه تولید، کار، تلاش و فعالیت است.

وی افزود: ما اکنون در شرایط بسیار سخت و تحریم به سر می‌بریم، بنابراین در این شرایط سخت که یک اجماعی علیه کشورمان به خاطر استقلال و اهداف متعالی و مقدسی که دارد، شکل گرفته است، تنها راه ما همان مقوله‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی اقتصاد مقاومتی.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این اقتصاد مقاومتی شکل نمی‌گیرد، مگر با همت سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و کسانی که دل در گروی این مملکت دارند.

پناه با بیان اینکه امروز صحنه جهاد و مبارزه، تولید است، گفت: به همین خاطر امسال هم مقام معظم رهبری، سال را به نام رونق تولید به عنوان محور فعالیت و کار برای همه مسوولان، سرمایه‌گذاران و همه تلاشگران در عرصه آبادانی کشور، برگزیدند.

وی با اشاره به طرحی که امروز در آبادان افتتاح شد، عنوان کرد: از این سرمایه‌گذار که فقط یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بانک دریافت کرده و مابقی هزینه آورده خودش بوده و با اجرای این طرح برای ۵۰ نفر در منطقه اشتغالزایی کرده است، تشکر می‌کنم؛ این کار، حرکت بسیار مثبتی است.

پناه با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزا ادامه داد: در شرایطی که نرخ بیکاری در کشور ما رقم بالایی است، کسانی که بتوانند خانواده‌هایی را به آرامش برسانند، طبیعتا اجر مادی، معنوی و اخروی خواهند داشت.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.