×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دعوت مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن/حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیانگر همبستگی ملت و عظمت نظام است

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم مردم برای شرکت پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش نیشکرنیوز، در پیام دکتر عبدعلی ناصری آمده است:

چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در حالی فرا رسیده است که پایمردی، اتحاد، اقتدار و همبستگی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بیش از پیش بر جهانیان آشکار شده است.

مردم انقلابی ایران همواره ثابت کرده اند که از عزت، سرافرازی، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان حراست و پاسداری خواهند کرد و درخت تنومند این انقلاب هر روز پربارتر و استوارتر خواهد شد.

چهل و یک سال است که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، به عنوان روز پیروزی انقلاب اسلامی، عهد و پیمان ابدی ملت ایران اسلامی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است و امروز نیز بار دیگر با شرکت گسترده در میعادگاه عاشقی با رهبر کبیر انقلاب همچنان بر ادامه راهی که برای اعتلای میهنمان برگزیده ایم، ثابت قدم می مانیم.

۲۲ بهمن ماه امسال با چهلمین روز از شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مقارن شده و این تقارن، رسالت مردم این سرزمین را برای حضوری پرشورتر در راهپیمایی دو چندان می سازد.

بی شک در شرایطی که توطئه‌های مداوم نظام سلطه و استکبار از تهدید و تحریم و نفوذ، تا جنگ نرم و سناریوهای مایوس‌سازی ملت فهیم ایران، نسبت به آینده و دستاوردهای انقلاب، بی وفقه ادامه دارد، راه حل برون رفت از مشکلات در تکیه به ملت مومن و انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

در روز ۲۲ بهمن ماه همه می آییم تا ضمن نفی استکبار، استبداد و ترور، ندای الله اکبر سر دهیم و به جهانیان اعلام کنیم که یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۹۸ را به نماد اتحاد و همبستگی جهان اسلام در برابر ظلم، زور و خشونت مبدل خواهیم کرد.

خانواده بزرگ نیشکر ضمن بزرگداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در همراهی باملت پرشور و مومن و انقلابی ایران اسلامی و مردم غیور و همیشه در صحنه خوزستان، بار دیگر باحضور باشکوه و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن با آرمان های امام خمینی(ره) بیعت خواهند کرد و ثابت می کنند که تا همیشه تاریخ به آرمان های امام راحل و رهبری پایبند می مانند.

اینجانب از اقشار مختلف مردم خوزستان و بالاخص خانواده بزرگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی دعوت می کنم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، خالق حماسه پرشکوهی دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.