×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
افتتاح واحد صنعتی سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی با اعتبار ۰ ۱۲ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در حاشیه مراسم بهره برداری از این واحد صنعتی بیان کرد: رمز موفقیت واحدهای صنعتی کوچک و متوسط توجه داشتن به صادرات است و واحد صنعتی سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی نیز کشورهای هدف خود مانند روسیه و گرجستان را شناسایی نموده است.

اخلاق محمدیان افزود: طرح مذکور در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع اجرا و طی مدت کمتر از یک سال به بهره برداری رسید و اشتغال فصلی و دائمی آن ۱۵۰ نفر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در پاسخ به پروژه های عمرانی و واحدهای صنعتی افتتاح شده در دهه مبارک فجر بیان کرد: با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، برات قبادیان معاون وزیر صمت و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۷۷ میلیارد ریال و ۲۲ واحد صنعتی به صورت همزمان در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی دهه فجر افتتاح شد.

محمدیان میزان اشتغال ایجاد شده توسط ۲۲ واحد به بهره برداری رسیده را ۶۷۸ فرصت شغلی عنوان کرد و ادامه داد: زمینه فعالیت این واحدها در حوزه صنایع فلزی، کانی‌های غیر فلزی، غذایی، بسته بندی، شیمیایی و… است.

همچنین در دهه فجر عملیات اجرایی ۶۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۸۲۰ میلیارد ریال نیز در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان آغاز گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.